måndag 29 juli 2019

Raggningsrepliker för tjejer att säga till killar

Då jag gärna vill jämna ut det lite mellan könen har jag utarbetat kategorin helt speciellt till tjejer. Det finns några raggningsrepliker som fungerar när män använder dem medan andra är utvecklade för enbart kvinnor och tjejer. De här snuskiga och desperata raggningsreplikerna lämpar sig bäst för killar att säga till tjejer. Om du vill framstå som desperat vill säga. Du suger och jag tömmer påsen!


Ska vi leka dammsugare?

Du är så vacker att jag skulle krypa tusen mil genom krossat glas bara för att få ännu. Kunde knappt andas när jag försökte att låta bli, ville ju inte såra honom. Han tittade på mig och frågade men, får jag det eller Då sprang ut ur rummet och bara asgarvade. Som ni kanske förstår så blev det inget :) Jag var nästan på väg att säga till honom att det inte gick, för min hund var ju där hemma.


Raggningsrepliker Det är inte lätt för alla att lyckas, så ibland måste man ta till med raggningsrepliker. Utan det var regndroppar stora som knogar som smattrade och föll så tätt så man knappt hade sikt framför ögonen. Det här ska du säga om du vill flörta med någon och få den på fall. Som besökare på Modette samtycker du till användandet av s. Vissa är charmiga, vissa direkt motbjudande… 1.

För att helt enkelt testa dina nya kunskaper bege dig till någon av de datingsidor som finns på nätet: Exempelvis Datingsidan för kristna och Dejtingsidan för äldre och söker seriösa sidor så kan vi rekommendera FRU. Annars är jag lite modigare (är stor skillnad för mig på tjejer i vissa bestämda forum, svårare på stan). Vissa grejer har jag egentligen lätt för att säga , andra inte, men det verkar som jag velar ändå. Har försökt att säga att en tjej ser söt ut idag, såg stycken faktiskt men blev bara alldeles till mig också blev det ej av. Att få en tjej eller kille intresserad på krogen är inte alltid så lätt.


Här hittar du ett antal raggningsrepliker du kan använda dig utav. Visa när han gör något som är skönt och när han har hittat rätt med stön, kroppsrörelser, ögonkontakt – och våga berätta. Att säga till att du är nära på att komma kan vara riktigt tändande för ens partner. Det är ju dessutom mycket roligare för ens sexpartner att få beröm än att få skäll för att ha gjort något fel.


Detta är den ålder då en flicka har lika mycket rätt att ta initiativ och använda ostliknande uppsamlingslinjer, som en kille , speciellt när hon känner för det. Så om du aldrig har försökt använda raggningsrepliker själv eller är du bara lite ur praktiken, här är tio ostliknande kul pickup linjer för flickor att använda på killar. Med det sagt , finns det snygga sociala tekniker och metoder som fungerar i alla situationer och speciellt om du har för avsikt att gå fram till en tjej. Dance like a butterfly sting like a bee. Inom boxning finns en klassisk andningsteknik för att behålla sitt lugn.


Det innebär att du andas in genom nästan och ut genom munnen. Några av de är dåliga raggningsrepliker vilket gör det extra roligt trots att de kommer att förnärma de flesta tjejer som blir “utsatta” av dem. Dåliga raggningsrepliker – sexskämt och direkta inviter.


ALDRIG bör säga till en tjej – någonsin.

Du tänk för att jag kommer det – EFTER DET KOMMER JAG ATT ÄTA UPP DIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg