måndag 25 maj 2015

Grattis på födelsedagen min bästa vän

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Från dagen då jag mötte dig har du varit min bästa vän och jag hoppas att det ska vara så för alltid.


Från djupet av mitt hjärta vill jag önska dig en fantastisk födelsedag och många fler i framtiden. Du är och kommer alltid att vara min bästa vän.

Grattis på födelsedagen ! Tack att du alltid finns där för för mig. Jag är så lycklig att ha dig som min bästa vän. Njut av din födelsedag ! Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa.


Gör det här året det bästa någonsin. Lycka till i fortsättningen gratulerar vi på födelsedagen ! Jag kan inte komma på någon som ens kommer i närheten. Därför vill jag nu få gratulera dig på din födelsedag , grattis !

Att få leva mitt liv med en vän som dig har varit den bästa present jag någonsin kunde ha fått. Nu vill jag ge dig något också för att visa precis hur mycket du faktiskt betyder för mig. Jag älskar dig till månen och tillbaka och är så tacksam för din vänskap och alla de roliga stunderna vi har haft i år. Kram och stort grattis ! Jag hoppas du får en bra dag. Idag fyller min allra finaste vän år, min bästa vän och mitt ljus i mörkret.


Världens finaste natalie. Du är en sådan otroligt fin vän som alla borde få chansen att lära känna. Vi vill säga att du bär dina år utan besvär men du har förstås en regel skönhetsfilter på din spegel.


Vänskap Här är några saker du kan skriva till en vän på dennes födelsedagskort: “Idag är dagen när min bästa vän fyller_____. Jag säger inte tillräckligt ofta vilken bra vän du är. Må du njuta av den här dagen och få många fler födelsedagar. Det är nämligen min bästa väns födelsedag. Ella, snart ett år gammal, och så Åsa.


Vilken mysig stund mitt på dagen att få tillbringa med dem. Och världens största grattis till Åsa. Din ska bästa vän tycker om häleri detta nätt kort med en känslosam verseinsida.


Bekläda av detta kort är gult med en purpurfärgad blomma på rätsidan och meddelandet grattis på födelsedagen till min bästa vän.

Blomma konstverk vid delightfuldoodles. GRATTIS på födelsedagen darling! Idag är det också exakt ett år sedan vi firade din 50-årsdag! Idag blir det inte lika stort firande, haha men vi ska äta middag med dina föräldrar på en italiensk restaurang här i Göteborg.


Linda är en sån där bästa vän man inte behöver prata med på månader och sen kan man träffas och allt är precis som innan, som att vi träffades igår. En vän som du inte många får ha En som med glädje kan säga vad var det jag sa När jag gjort nåt dumt och hamnat i gräl Av många, knepiga och olika skäl. Skicka födelsedagsblommor – Här hittar du bra erbjudanden.


Födelsedagskort – Text till kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg