tisdag 19 maj 2015

Kan inte logga in på spotify i mobilen

Kan inte logga in på spotify i mobilen

Så här tar du reda på vilket du har. Du behöver inte ditt användarnamn för att logga in. Vi är här för att hjälpa! Ta reda på hur du ställer in och använder Spotify. Läs mer om funktioner och felsökning och få svar på alla dina frågor.


Allt du behöver för att hållas i stämning. För alla lyssnare, artister, varumärken, utvecklare och musikälskare. Lägg till ytterligare en enhet som stöder Spotify eller har appen (som en högtalare eller bärbar dator). Anslut båda enheterna till samma WiFi-nätverk och logga in på Spotify.


Jag lyckas inte logga in på mitt nya spotifykonto mikael. Jag hamnar automatiskt på mitt gamla konto mikael. Jag kan inte heller ta bort mitt gamla konto som jag inte längre vill använda. Det är alltså så att vi skaffade spotify premium till min syster för ca månader sedan.


Det har hela tiden fungerat bra på hennes dator men på mobilen har det aldrig fungerat trots att vi uppdaterat appen och startat om mobilen och gjort alla dom andra kärringknepen. Så fort jag lämnar sidan stängs videon (och därmed musiken) av. Dessutom trivs jag bra med Spotify. Om du inte kan ansluta tillStore, App Store eller Book Store eftersom du inte kan logga in med ditt Apple-ID läser du om hur du nollställer lösenordet för ditt Apple-ID. Om du har ändrat ditt Apple-ID eller lösenord nyligen kanske du måste logga ut och in igen.


Spotify har tagit bort tidsbegränsningen för hur mycket musik man får lyssna på från desktopversionen och det finns inte heller någon sådan i mobilversionen. Av alla gratisalternativ till mobilen som bara nästan låter dig lyssna på vilken musik du vill känns Spotify Free Mobile som ett av de mest generösa. Om du har spotify i din mobil så kan du sen koppla in en FM-sändare i hörlursuttaget i din mobil. Sen ställer du in sändaren att t. En sån där sändare kostar 2-3kr. Du kan bara lyssna på spellistor med shuffle-ikonen i shuffle-läge.


Kan inte logga in på spotify i mobilen

I spellistor utan shuffle-ikonen kan du fritt välja och spela upp låtar. De här spellistorna kan du spela upp i vilken ordning som helst och fritt hoppa över så många låtar du vill. Har precis fixat Spotify Premium och tänkte fixa en offlinespellista att dra ner som offline till mobilen. Så jag gjorde en ny spellista i Spotify på datorn och fixade in låtarna jag ville ha, men spellistan syns inte på mitt Spotify i mobilen.


Om du redan har ett Spotify -abonnemang som du betalar för på ett annat sätt (t.ex. med betalkort) kan du inte aktivera abonnemanget hos Tele2. Du kan åtgärda det här genom att först nedgradera ditt konto på spotify. Hej min bror har en S2a och han försöker logga in på Spotify men har problem. ProbleGår inte att logga in på Spotify , login knappen knasar. Fyll i ditt användarnamn och lösenord och klicka på Logga in.


Gå därefter längst ned på startsidan och klicka på Sign out everywhere ( Logga ut överallt) för att stänga ner alla kopplingar till ditt Spotify -konto och logga ut överallt. Du loggas givetvis även ut från din kontoöversikt när du väljer att logga ut överallt. Spotify har länge haft en modell där man kan lyssna gratis via datorn, men måste vara betalande användare för att kunna lyssna i mobilen.


Under en pressträff i New York på onsdagen berättade företaget att man kommer att släppa det kravet. Gratislyssningen kommer dock att begränsas. Hur att hitta vänner på Spotify Steg Till att börja med logga in till ditt Spotify -konto och klicka på alternativet Följ.


Steg Nu, klicka på Sök rutan given på den övre vänstra sidan och typ i den person du vill hitta och tryck på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg