onsdag 1 augusti 2018

Fika till jobbet recept

RECEPT Baka till fika. Att bjuda på gott hembakat fika uppskattas av många. Vi har flera recept på prima fika som är lätt att baka och dessutom passar perfekt att bjuda familjen eller kollegorna på.


Vem gillar inte att fika ? Här hittar du roliga och enkla recept på olika bakverk med mera som passar ypperligt till fikan. Här har jag samlat mina bästa recept på kakor,. Vi använder cookies för att se till att vi ger dig den bästa upplevelsen.


Småkakor, kladdkaka, bullar eller paj, vad skämmer du bort dig själv med? Snacks Fredagsmys Fika Majs Röra Skånsk mat Pizza Dop Tacos. Nyttiga snacks till festen. Råvaror och recept i en färdig matkasse. Beställ ICAs matkasse.


Fika till jobbet recept

Här finns våra tips för en nyttigare fika. Allt går att äta, bara inte hur mycket som helst av det! Vi har ansvar för fika en vecka var och då innebär det att man ska baka nåt gott i slutet av veckan. Det måste räcka till ca.


Går den att baka i förväg och frys in så är det pluspoäng. Bjud in till fika med julens alla smaker. Snälla hjälp meg med något smarrigt.


Hej, Härligt att ni har hittat hit till Linnéas Skafferi! Här hittar ni allt från mormors kolakakor, till enkel vardagsmat, hälsosamma smoothies och goda frukostrecept. Ska bjuda på fika på jobbet ! Nästa vecka är det min tur att baka till tisdagsfikat på jobbet. Jag jobbar min sista dag på jobbet på fredag och tänkte bjuda på lite fika. Problemet är bara att vi på torsdag har en aktivitet med jobbet som gör att jag kommer bli ganska sen hem.


Därför undrar jag om någon har tips på något roligt jag kan baka som inte tar så lång tid. Jag har ingen lust att hålla på hela natten. En fika med hembakat är alltid en höjdare!


Fika till jobbet recept

Vi har recepten på det bästa gofikat - sötsaker, småkakor, bullar och mjuka kakor. Vi presterar bättre på jobbet om vi fikar tillsammans med våra arbetskamrater. Att ta jobbets fikapauser på allvar är viktigt för att vi ska kunna prestera bättre och trivas på arbetsplatsen.


Sen jag började har personalstyrkan växt från till ca och det enda man pallar med att baka till så många är långpannekakor med ganska billiga ingredienser. Lite tråkigt tycker jag som gärna spontanbjuder på fika. På en stor arbetsplats jag känner till har de fikalag som man kan gå med i. Tack för ett underbart recept ! Testade med solrosfrön i också, inte sämre nånstans.


Fika till jobbet recept

Funderar på om man kunde ha kardemumma i till jul och ge bort när man blir hembjuden till någon. Ett recept jag utan tvekan kommer använda fler gånger, Tack! Med våra recept kan du baka de klassiska fikafrestelserna hemma i köket. Dukar du upp hembakat får du skyhög imponeringsfaktor.


Många av de klassiska fikabitarna känns kanske svåra att baka, men med lite pyssel får du till dem utan större svårighet. Servera med nybryggt kaffe och gärna på trevligt porslin. Studier visar att arbetsplatser där man tar en paus och fikar någon gång om dagen leder till större kreativitet, skapar en vi-anda och minskar den negativa stressen.


Snart är det dags att baka till fikat på jobbet och jag behöver hjälp med recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg