måndag 20 augusti 2018

Grova raggningsrepliker

Raggningsrepliker Ragga med raggningsreplik. Slumpa raggningsreplik. Tips på studentpresent!


Några av de är dåliga raggningsrepliker vilket gör det extra roligt trots att de kommer att förnärma de flesta tjejer som blir “utsatta” av dem. Bra raggningsrepliker är de som du kan använda med god grund. Dessa är helt klart några av de bästa om det du önskar är att få fullträff hos någon på en fest eller i stan. Välj en eller flera av dina favoritraggningsrepliker, ta dig ut i stan och gå lös. Jag önskar dig all lycka med raggningen.


Humor är alltid en bra sak att ha. Dessa roliga raggningsrepliker betonar hur viktigt humor är. Många av dessa poäng kommer att fungera riktigt bra, särskilt för att de är roliga och lätt att komma ihåg.


Kom ihåg att dela dem med dina vänner. Vi ger er bara repliker, vad ni sedan gör med dem är upp till er. Om du inte har någon annan utväg än att använda raggningsrepliker för att få fullträff så är dessa inte för dig. Dina chanser för en lyckad raggning är minimal med dessa dåliga raggningsrepliker.


Jag kan lova dig att du kommer att få det roligt genom att prova dessa, men att få fullträff kan du så gott som glömma. Sveriges sämsta raggningsrepliker – vilken är din favorit? Grova skämt är en populär kategori, och det är just därför som vi har skapat den.


Grova raggningsrepliker

Om det är för mycket för dig kan du alltid välja mellan många andra kategorier. ELLE listar raggningsrepliker som aldrig borde yttrats. Roliga raggningsrepliker är dels en humorsajt, dels en sajt som ger råd som får dig att undvika några av de största misstagen. Humorn är raggningsreplikerna du kan slumpa fram nedan samt svaren på raggningsrepliker.


Några aningen seriösare råd om attraktion och med glimten i ögat finns i en egen kategori. Det här ska du säga om du vill flörta med någon och få den på fall. Att kunna läsa av sällskapet och förstå vilken typ av skämt som är lämpliga, är minst lika viktigt som skämtet i sig. Med det sagt, så kommer här en lista på en mängd olika grova skämt! Samling med alla grova skämt.


Grova raggningsrepliker

Det är inte första gången som min flickvän försöker övertyga mig om att en liten penis inte är några bekymmer. Postad på SkrattNet för länge sedan. Du är den perfekta inredningsdetaljen. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv,.


En neger till läkaren: “Varje gång jag har sex med en svensk tjej får jag ont i ögonen. Ja, du är nog känslig mot pepparspray. Oavsett geografi, hudfärg eller tro kan det vara så att du känner dig illa till mods av dessa rent rasistiska skämt.


De är riktade mod alla möjliga och absolut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg