fredag 24 augusti 2018

Guldbröllop kort

Vi har designs för alla tillfällen och teman. Anpassa ett kort idag! Jag sökte på guldbröllop , och då dök din sida upp. Vi ska äta middag på restaurangen Söderhielmska i Gävle.


Det är ju inte så många som får den turen att få uppleva ett äktenskap i så många år. Själv så firar jag och min man år nästa år!

J ag fick en beställning på att göra ett kort till ett par som firade 50-årig bröllopsdag. Frågade på ett av forumen om någon hade något roligare förslag än det vanliga med namn och datum. Det var en som tipsade om det hon gjort till ett 25-års jubileum, och jag tänkte testa att göra något liknande. Inte av en slump är mycket uppskattat bland guldädelmetaller, eftersom den inte missfärgas med tiden och förlorar inte sina egenskaper. Och din familj, firar sitt guldbröllop idag, inte bara har inte förlorat sin uppriktighet, ömhet och värme av relationer, men också bli mer robust och vänlig.


Några korta dikter som jag tycker om, har samlat på mig från alla möjliga håll: Alla människor är lite konstiga utom du och jag, och till och med du är lite underlig. Robert Owen) - Säg till om jag stör, sa du när du klev in, då går jag genast igen. Du inte bara stör, sa jag, du rubbar hela min existens.

Allt du behöver för att gratulera - vackra grattisdikter, gratis animerade elektroniska kort , utskrivbara kort , animeringsbilder. Någon av dessa fyra dikter kanske: Låt er kärlekssaga bli som Schuberts symfoni. Då gjorde man det i form av en förnyad vigsel i kyrkan.


Har du svårt att komma på vad du ska skriva för text på dina kort ? Själv har jag alltid lika svårt att komma på vad som är lämpligt att skriva. Därför har jag samlat några textförslag som du kanske kan få användning för. När man firar års bröllopsdag känns det lite extra stort, det är första gången som kalendern gått runt och ni har nu alltså varit gifta genom alla årstider. Behöver du förslag för bröllopsdikt? Då har du kommit till rätt ställe.


Vackert vitt kort till guldbröllopsparet. Dubbelt kort med text och prägrat tryck i guld. Hjärtat består av fjärilar i. Texter till telegram och postogram till brudpar.


Bröllopstelegram och postogram. Dessa texter kan du även skriva in i. Samma är det med guldbröllop , men då bör presenterna inte vara hushållsföremål. Presenterna bör vara förslagsvis konst eller lite lyxartiklar. Det är inte varje dag man får göra ett sånt här kort !

Guldbröllopsparet får anses ha hunnit skaffa sig nog av sådana ting. En släkting till mej firar imorgon och jag hoppas de får det roligt och mysigt. Tips på korttext när du ska skicka blommor och blombud till födelsedag, Alla hjärtans dag, bröllop, Mors dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg