tisdag 21 november 2017

Avsluta paypal konto

Avsluta paypal konto

Cookies hjälper oss att anpassa PayPal för dig och en del är nödvändiga för att vår webbplats ska fungera. Cookies gör också så att vi kan visa dig anpassade erbjudanden och kampanjer, både på vår webbplats och andra platser. Men du bestämmer så klart. Du kan när som helst hantera cookies.


Avsluta paypal konto

Hur återställer jag det? Paypal konto och knöt ett av mina kort till det. Nu vill jag avsluta mitt konto och radera mitt kortnummer därifrån,.


Eftersom Paypal har beslutat sig för att stänga av leaks möjligheter att få pengar gör jag en enkel manual för hur du gör för att avsluta ditt konto på Paypal. Det finns andra system att skicka pengar på än att använda det amerikanska paypal. Så innan du avslutar kontot bör du avsluta eventuella prenumerationer och se till att du inte har glömt något, till exempel filer, pengar på presentkort eller e-postmeddelanden. Glöm inte mindre vanliga tjänster där du använder ditt konto.


I vilket fall gå genomförde jag affären med E-kort. Radera ditt konto från sidan Mitt konto genom att klicka på din profilbild högst upp till höger på sidan och sedan på länken Hantera min prenumeration så att du kommer till sidan. Radera därefter ditt konto genom att bläddra ned till hjälpavsnittet till vänster på skärmen och klicka sedan på Avsluta ditt konto ”. Den augusti avslutade jag mitt konto hos Payson och det gick bra. Så i dag provade jag att logga på Paypal igen och plötsligt kom jag ihåg lösenordet! Nu blev jag riktigt glad.


Välj Avsluta mitt konto och följ anvisningarna för att logga in. PayPal - kontot måste vara bra och saknar pengar innan du avslutar det. Kontrollera att Microsoft- kontot du vill avsluta visas på sidan och klicka sedan på Nästa. Läs igenom listan och klicka på kryssrutorna för att bekräfta att du har läst varje punkt. I listrutan Välj ett skäl väljer du orsaken till att du avslutar kontot.


Paypal har stängt möjligheten att donera till leaks, något som fått bland annat Nikke Lindqvist (som bloggat bra om det) med flera reagera starkt. Många åtminstone säger att de ska avsluta sina konton på grund av Paypals agerande, vilket är beundransvärt. Det stängda kontots online-ID kan inte användas för att skapa ett annat konto.


Du förlorar åtkomsten till allt material som har köpts via kontot. Materialet kan inte överföras till något annat konto , och återbetalningar beviljas enbart i enlighet med policyn för att ångra köp på PlayStation Store. Om du vill avsluta ditt e-postkonto för Outlook. När du stänger ditt Microsoft- konto tas dina e-postmeddelanden och kontakter bort från våra servrar och kan inte återskapas.


Avsluta paypal konto

Jag har nu avslutat mitt Paypal - konto. Ganska uppenbart är att dessa IP-adresser går till helt oskyldiga människor va. Avsluta ett aktivt månadsabonnemang: (Behöver du byta kort för ditt månadsabonnemang kika på hjälpguiden här.) Tips ! Om du är osäker så kan det alltid vara bra att först kontakta supporten om det finns domän och e-post kopplat till det aktuella kontot. För att avsluta ditt abonnemang så följer du dessa. Viaplay- konto , har du redan ett konto med samma e-postadress kan du istället välja att logga in med dina befintliga uppgifter.


Värt att notera, utelämna de tre sista siffrorna ex. Om du väljer att avsluta ditt konto , var noga med att logga in på din sida på PayPal där du avslutar din förgodkända betalning. Finns det pengar kvar på kontot behöver vi även veta till vilket konto pengarna ska sättas in. Räkna med ett PayPal bekräftelsemeddelande. Leta upp länken Avsluta konto på ditt konto översiktssida.


Klicka på länken för att avsluta ditt konto. Läs villkoren är associerade med kontot inställts. När du avbryter kontot större staden förlorar du all information du hade i ditt konto , inklusive foton, personliga meddelanden och kontaktinformation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg