måndag 23 maj 2016

Jag älskar dig älskling

Find Fast for Your Question With GovtSearches. Find more about The Jags here. Rousu - Kärlek till dig älskling. This feature is not available right now. Please try again later.


Min kärlek till dig är så himla stor.

Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Snälla ge mig en chans, mitt liv känns så perfekt med dig och jag älskar att vara i din närhet, du betyder mer än allt för mig, Emma! Om jag bara kunde förklara i ord hur jag känner så du förstår att du är den enda killen jag vill leva mitt liv med. Den viktigaste jag älskar dig -punkten av alla.


Vi borde säga jag älskar dig till oss själva oftare, ord som egentligen betyder – jag är ditt största fan, och det finns inget du kan göra för att jag ska sluta vara det, du är helt perfekt, du är jag , och jag älskar dig. Varje dag skulle kännas längre o tristare utan dig. Tycker jättemycket om dig , min älskling.


Mina känslor blir bara starkare för vardag som går, något du nog inte riktigt förstår. Du är bäst, vill va med dig jämnt.

Tyska är ett germanskt språk talat av omkring 1miljoner människor, vilket gör det till Europas näst största språk (efter ryska) och det germanska språk me näst efter engelskan, flest talare i världen. Att försöka skriva om hur mycket jag älskar dig det är inte lätt, för jag älskar dig så mycket att jag tappar bort alla ord. Grattis på födelsedagen, min kärlek, jag älskar dig , min älskling ! Det finns ingen närvarande bra nog att visa dig hur mycket jag älskar dig , så för din födelsedag jag ge dig mitt hjärta. För mig, det finns inget bättre än att dela denna dag med min favorit person: du. När du slänger slängkyssar smälter jag som smör i solsken.


När du precis har vaknat vill jag bara hålla om dig , jag blir så förälskad på nytt i dig då. Contextual translation of jag älskar dig också, älskling into English. Human translations with examples: i love her, i love you, i love you, i love rock, i love. Men vi har alltid löst allt älskling. Du förstår inte hur mycket du betyder för mig.


Ingen absolut ingen är så jävla underbar och fin som du. Finns egentligen inte så mycket mer att säga. Här hittar du översättningar av orden till flera olika språk.


När din partner talar, används ”vi” istället för ” jag ”, och du är självklart inkluderad i hens framtidsplaner. En partner som älskar dig är genuint glad för dig när bra saker händer. Din partner bryr sig om dig.


Att säga de tre magiska orden jag älskar dig visar på äkta kärlek och värme till någon som du bryr dig om.

För visst är det underbart att visa känslor och sprida kärlek på ett genuint och kärleksfullt sätt till någon som du älskar och bryr dig om - för de magiska orden kan du ge till både din älskade partner, älskad vän eller familjemedlem. Lägger min hand på din nakna skuldra. Jag ligger vid din sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg