tisdag 10 maj 2016

Grattis på födelsedagen min vän

Grattis på födelsedagen min vän

Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa. Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen!


Grattis på födelsedagen min vän

Lycka till i fortsättningen gratulerar vi på födelsedagen! Så, grattis på födelsedagen! Du är inte bara bäst, du är min bästa vän. Jag önskar dig en underbar dag, grattis på födelsedan!


Begåvade och älskade vän. Du är en gåva till jorden och du förtjänar det bästa. Jag är tacksam för din sanna vänskap.


Grattis på födelsedagen min vän

Jag var kanske inte helt nöjd då men du har vuxit på mig och nu kan jag inte tänkta mig en värld utan dig i den. Ha den äran på födelsedagen. Till min perfekta och fina vän. Tack för alla minnen och skratt. Jag skulle hellre leva ett liv med dig i det än tusen utan.


Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan en vän som dig. Ha en härlig födelsedag, hoppas att du får fira många fler! Att hitta en livskamrat måste handla om kärlek, det kan också handla om att helt enkelt hitta världens bästa vän. Jag älskar dig till månen och tillbaka och är så tacksam för din vänskap och alla de roliga stunderna vi har haft i år. Kom bara ihåg att ålder är bara en siffra.


Du behöver inte berätta för någon din verkliga ålder om du inte vill, det är ju ändå din födelsedag. Stort grattis på födelsedagen, min kära vän ! Må idag och alla dina dagar vara fantastiska! Många lyckönskningar på den stora dagen! Rosor och kramar till min kära vän ! Räkna inte åren, men livet du lever. Jag saknar dig, jag saknar oss, jag saknar det vi hade.


Behöver du förslag för födelsedagsrim och födelsedags dikter? Du är det bäst som hänt mig, jag litar på dig. Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera fina rim och dikter till födelsedag. Snart ska vi in och uppvakta dig med sång och uppdukad frukost.


Molly är ivrig på att få ge dig ballongen och presenterna. Någon gång under förmiddagen kommer du säkert att klicka dig in hit, och då hoppas jag att du ska bli glad. Vänskap Här är några saker du kan skriva till en vän på dennes födelsedagskort: “Idag är dagen när min bästa vän fyller_____. Jag säger inte tillräckligt ofta vilken bra vän du är.


Må du njuta av den här dagen och få många fler födelsedagar. Idag fyller min allra finaste vän år, min bästa vän och mitt ljus i mörkret. Världens finaste natalie. Nu skall vi fira din dag min vän För idag fyller du år igen.


Grattis alla vännerna hurrar - Duration:. Så här du något av mig får. Hoppas du blir glad för det lilla Och att det är något du kommer att gilla.


Jag hoppas att din dag blir lika bra som du är! Först så vill jag tacka dig för att du är en så bra polare och vän ! Sen så vill jag gratta dig på din födelsedag ! Idag är det inte heller någon vanlig dag, idag fyller min allra bästa vän år. Du kanske inte är den enda kompis jag har, men du är definitivt den enda vän jag behöver. Välsignad att tillbringa ett år med dig. Vi har varit bästa vänner så länge jag kan inte komma ihåg vilken av oss är det dåliga inflytandet.


Gissa att vi får reda på den här helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg