tisdag 1 september 2015

Dikter jag älskar dig

Min kärlek till dig är så himla stor. Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för.


Jag älskar dig jättemycket jag skulle kunna ge dig en hel blomsteraffär. Du är världens bästa flickvän som jag har. Jag saknar dig enormt, vi träffas ju i skolan varje dag o vi försöker träffas så ofta som möjligt, bara så fort jag ser dig då blir jag helt varm, och mina ögon börjar glittra och kan inte tänka på att du någonsin skulle lämna mig.

Dom senaste jag älskar dig dikterna : Edith. En ängel kom ned till oss alla, hon landade, satte sin fot. Där vi en gång var ledsna och kalla,.


Det kommer direkt från hjärtat, det går inte att förklara mina känslor för dig. Det är som en glödbit som aldrig slocknar. Jag har aldrig känt så här för nån annan, som jag känner för dig. Nu står jag här och tänker på denna tjej som jag gillar allra mest i hela världen och med dig vill jag åka med hela färden med den underbaraste tjejen i världen och jag vill aldrig förlora dig för jag älskar bara dig och jag hoppas att du älskar mig.


Och att du valde mig är sjukt. Du förtjänar det allra bästa, även om jag inte alltid kan ge dig det så stannar du hos mig?

Lämna mig inte, för jag älskar dig. Du och jag för allti glöm inte det. Tack för att du finns vid min sida. Det finns bara en som är äkta. Jag tror knappt, att jag fattat det än jag har funnit en man, men också en vän.


Därför vill jag att du skall veta det nu Du är min älskling, allra käraste du! I dina ögon fanns en blick en blick av sorg. Jag ville gå fram och trösta men mina fötter satt fast satt fast på marken. Gå din väg för alltid.


Du vände dig om för att gå. Jag ville skricka Gå inte jag älskar dig men från mina läppar kom inte ett ljud kommer jag nånsin att få se dig igen jag vet inte. Hälsning 5: Jag har skickat en dikt med blommorna för min brors examen. Andra liknande dikter. Så som jag kommer att skada dig.


Jag önskar av hela mitt hjärta att det som nu finns mellan oss ska gå över. Hoppa till navigering Hoppa till sök. Kärlek Underkategorier. Denna kategori har följande underkategorier.


Jag längtar ständigt efter dig så som natt och dag längtar efter varann Jag åtrår dig så som livet åtrår evigheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg