måndag 28 september 2015

Äldre man kär i mig

Äldre man kär i mig

För år sedan gifte jag mig med en man som är år äldre än jag. Han var och jag var alltså trettio. Han kändes som den perfekte pappan och maken. Först när jag backade och insåg att det här måste få ta tid (det gjorde det för mig första gången också även om den mannen bara var nästan år äldre ). Så fort jag såg honom första gången kände jag att det var nåt speciellt med honom.


Läs och bocka av dessa tecken på att hen är kär i dig. Jag är år, han är 40. Vet dock inte om han är seriös? I klassen också när jag sitter framför henne så brukar hon kolla på mig från långt avstån och när jag får ögonkontakt med henne så brukar le mot mig å jag brukar le tillbaks. Hon har gjort slut med sin pojkvän nyligen.


Har hon intresse för mig , är hon attraherande utav mig eller är hon kär i mig ? På jobbet var det en man på som uppvaktade mig. Fredrik var gift sedan år och hade tre tonårsbarn. Han tittade ständigt på mig och jag kände att han var kär långt innan han bjöd ut mig på middag. Vi gick till en liten kvarterskrog på andra sidan stan, långt ifrån hans och hustruns stora hus.


Min fru märker på mig att jag är deppig, men jag kan inte direkt säga att jag är olyckligt kär i min kollega, som min fru dessutom tackat för att hon gör mig så glad. Han har aldrig varit så här kär förut och han ska skilja. Vi har känt varann i drygt fyra år, och kom i kontakt med varann då vi gick på samma folkhögskola. När man är kär blir man lätt sårbar och nojig.


Vuxna kan och fattar dåliga beslut. Kär i äldre (?) man Är själv år och har blivit vansinnigt kär i en gift man - år äldre - som flirtar hej vilt med mig på en kurs vi går tillsammans. Och kom inte hit med sådan argument om hur man för i tiden gifte unga tjejer med äldre män. Hur man gör en äldre kvinna blir kär i dig;.


Äldre man kär i mig

Vad jag lärde mig från mannen som inte älskade mig. Subtile Eye Contact Flörtande rörelser som alltid fungerar. Men om man läser här i forumet så förstår man rätt snabbt att Mickeys inlägg är väldigt provocerande för många här!


Mickey, jag är ingen domare men för mig är det verkligen svårt att förstå ditt agerande och vad du och denna unga kvinna kan ha gemensamt. Du måste välja vad som är bäst för dig, självklart. Statistiken avslöjar att den frågan ställs på nätet ungefär 1gånger varje månad bara i Sverige… Och den enda som kan svara är ju hon, så klart. Men här listar vi tecken på attraktion och kärlek du kan hålla utkik efter. Ju fler du känner igen, desto säkrare kan du vara!


Olyckligt kär i mycket äldre man. Men mer än så vet jag inte om henne. För ca ett halvår sen träffade jag en år äldre man genom internet. Vi började smsa och prata med varandra på mobilen, fb mm. Inget kändes konstigt, vi var bara vänner.


Men till slut för en och en halv månad sedan blev vi ngt mer. Det var min första kyss och jag var så klart kär i henne. Förut var jag gift men skilde mig för att jag insåg att förälskelsen gentemot min man var helt slut och att jag var kär i min nuvarande partner som jag har träffat på jobbet. Tanken att jag är tre år äldre än mamman till kvinnan jag är kär i ger mig ordentlig ångest.


Det kändes efter ett tag som att hon var lite intresserad av mig som man , men jag hade svårt att tro på det. Det är nämligen så att hon är väldigt ung, bara tjugo, och jag är ungefär dubbelt så gammal. Samtidigt är det så att jag då och då blir uppvaktad av kvinnor, så det kändes inte omöjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg