torsdag 16 juli 2015

Logga in på mitt hotmail konto

När du loggar in på ditt Microsoft- konto får du ett åtkomstpass till Microsofts tjänster. Med Microsoft- kontot kan du hantera allt från en plats. Om du har problem med att logga in på ditt konto ska du se till att: CapsLock är inaktiverat (lösenord är skiftlägeskänsliga).


Din e-postadress är korrekt stavad. Ditt konto inte har varit inaktivt under mer än 3dagar.

Logga in med ditt Microsoft- konto. En plats att sköta allt på. Välkommen till instrumentpanelen för ditt konto. Försök logga in på ditt konto från en annan webbläsare. Om du inte kommer ihåg lösenordet eller det inte fungerar.


Så här återställer du lösenordet för ditt Microsoft- konto : Gå till sidan Återställa ditt konto. Ange e-postadressen, telefonnumret eller Skype-ID:t som du använde när du skapade ditt Microsoft- konto.

Tänk på att du behöver vara inloggad med ett Microsoft- konto för att få tillgång till formuläret. Nyare information finns bland annat i det officiella supportforumet för Hotmail : Gratis Windows Live Hotmail - konton inaktiveras om du inte loggar in på mer än 2dagar eller inom dagar efter att du registrerade ett konto. Efter att ett konto inaktiverats raderas alla meddelanden, mappar och kontakter. Läs MSN:s senaste nyheter från ledande svenska och internationella medier. Denna webbplats använder cookies för statistik, anpassat innehåll och annonser.


Genom att fortsätta navigera på webbplatsen godkänner du denna användning. Jag har ett Hotmail konto och vid inloggning så godkände man inte mitt lösenord utan jag uppmanades att registrera ett Microsoftkonto. Efter en del trubbel så kunde jag till slut logga in på Hotmailkontot men jag saknar mina mail och kontakter.


Du använder det även för att komma åt OneDrive, för att köpa appar i Microsoft Store och för att spela spel på Xbox Live. Enkelt sammanfattat, ett konto du använder för att komma åt tjänster och produkter från Microsoft. Fler tips om hur du gör ditt lösenord säkert finns i artikeln om att skydda ditt e-postkonto på Outlook.


Om du fortfarande inte tar bort blockeringen på ditt konto genom att ange säkerhetskoden eller ändra ditt lösenor gå till när du inte kan logga in på ditt Microsoft- konto. Det är bara ett lokalkonto jag har kvar, men Microsoft föreslår att jag ska logga in med deras konto , vilket är ju med samma mailadress som jag har på mitt lokala konto. Nu ger jag upp och jag får leva med detta, eller går med på att logga in med deras konto till slut! Du kan även logga in på ditt Norton- konto via produkten.


Starta Norton-produkten och klicka på Hjälp i övre högra hörnet, och klicka sedan på Mitt Norton.

Vi använder oss av cookies på vår hemsida för att göra din upplevelse bättre. Du kan alltid avaktivera funktionen senare i Inställningar på PayPal. Gmail är tillgängligt på alla Android- och iOS-enheter och stationära datorer. Sortera, samarbeta eller ring en vän utan att lämna inkorgen.


Telefonnummer: Om du har ett bekräftat mobilnummer för ditt konto kan du ange det här (lägg inte till nollor före landskoden eller eventuella symboler). Användarnamn: Du kan också logga in med ditt användarnamn om du har konfigurerat ett sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg