fredag 24 juli 2015

Grattis rim

Vad gör de åren när sinnet är ungt som våren. Femtio långa år nu han sakta går de kommande åren blir tuffa snart skall du rullatorn knuffa. Behöver du förslag för födelsedagsrim och födelsedags dikter?


Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera fina rim och dikter till födelsedag.

Ord som rimmar på grattis. Vi hoppas att du hittar rätt ord bland de rimorden ovan att använda som julklapprsim eller födelsedagsrim eller helt enkelt för att stilla din nyfikenhet. Vackra dikter, underbara animerade elektroniska kort, utskrivbara kort och kul animerade bilder. Skicka digitala vykort, dikt eller animerade bil helt gratis. Välkommen till Rimlexikon.


Här är ett rim som kan passa de flesta åldrar. Hoppas en underbar dag du får då man bara fyller en gång per år. Inriktning: dikt på födelsedan,.

En liten söt och rimmande rad För att du skall bli så glad. Ljuset pressar sig igenom luften. Och dansar på olika objekt i omgivningen. Grattis på födelsedan – en födelsedagsdikt.


Den ultra höga basen slår. Ville bara vara den första som önskar dig grattis på födelsedagen, så jag kan känna mig överlägsen dina andra välbehagare. Så, grattis på födelsedagen! Du är inte bara bäst, du är min bästa vän.


Jag önskar dig en underbar dag, grattis på födelsedan! Tänk så mycket som hänt under åren som gått - alla erfarenheter och minnen du fått. Det är en del av gåvan när du nu fyller år. Och allt du nånsin varit ryms i den du är idag.


Så även barn- och ungdom är delar av ditt jag. Bidra med ditt rim Skicka in hela ditt rim som en kommentar - så andra får ta del av hur du rimmade på Tonåring! Två är ni, två blir du nu skall allt delas itu. Lika för alla, alla för en gäller även för en kolarem.


Lycka till Christina Ericsson.

Ni man och hustru nu skall bli, och må lyckan alltid stå er bi. Jag är säker på att ni kommer att bli underbara föräldrar. Posta era egna eller andras grattis hälsningar till alla olika åldrar, Detta gäller sköna och roliga grattis hälsningar Jag kan börja dela med mig av lite smått o gott Att åldras är som att bestiga berg, man blir lite andfådd men man får mycket bättre utsikt. Används för att gratulera ett par då de fått barn. Jag föreslår att du skriver ditt tal på rim.


Det blir ett fint minne att spara, du kan rama in det som en tavla och ge till din väninna på festen. Ett ovanligt grepp som även brukar uppskattas av lyssnarna. Du kan säga väldigt mycket på 2-minuter och du har massor av rim -tal att låna från här på talakuten.


Tips på vad du kan skriva på kortet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg