torsdag 30 juli 2015

Första kyssen med ny kille

Första kyssen med en ny dejt kan vara helt avgörande. En lång, passionerad kyss kan lyfta en annars ganska medioker dejt till oanade höjder. På samma sätt kan en halvdan kyss sänka en dejt helt. Här svarar vi på några vanliga frågor om den där allra första kyssen med någon ny.


Börja med att röra vid henne Det är svårt att gå från noll till hundra på ett ögonblick, och att gå direkt till att kyssas utan att först ha haft någon annan sorts fysisk kontakt kan fungera för den riktigt modige, men kan lätt kännas väl påfluget och ocharmigt.

Vem hänger med vem i den nya klassen och vad tycker Oscar om sin nya skola? För det första bör vi inte hoppas på ett mirakel också blåsa deras förväntningar. Många unga skönheter, som sades vara deras favorit kille kyssar , rita skimrande mönster. Tja, om den unge mannen upplevt i denna fråga. Så ska kyssen vara Om man bortser från oborstade munnar, botoxläppar m. Fler kvinnor än män tycker att en kyss på kinden är okej.


Beslutsamt och med slutna läppar vinner ingen mark hos något av könen, så slappna av och mys! Hej jag är en tjej på som nyss blivit ihop med en kille i samma ålder.

Vi träffades idag och kolade film skämtade osv. När jag skulle gå så gav jag honom en kram ocH kysste jag honom för första gången. Efter det kunde han knappt fått ut mig snabbare och stängde dörren nästan innan jag var ute.


Noah vill ju kyssa Nadia, men han har aldrig gjort det förut. Så det blev många kyssar den kvällen. Någon månad senare hade jag gjort slut med killen och vi träffades igen. Frasen som skapar det perfekta läget för den första kyssen Det spelar ingen roll vad ni gör, du kan använda den här frasen oavsett om ni går från ett ställe till ett annat, medan ni pratar med varandra eller precis när hon är på väg att gå och köpa en drink.


Om vi backar bandet till första kyssen sådär år tidigare. Vi blev skjutsade dit på varsin moped. Allt var romantiskt upplagt. Kyssar en kille är instinktiv.


Men det tar dessa sexiga tips om hur man kysser en kille för första gången för att göra det minnesvärt och slå på honom samtidigt! Kom ihåg den första gången du kysste en kille ? Du hade uppenbarligen svårt att försöka jobba på rätt sätt att göra det i ditt huvud. Händerna skakar, mitt hjärta slår så att det verkar, är på väg att hoppa ur bröstet, öron värda en konstig.


Min första puss fick jag när jag var fem år. Min första riktiga kyss fick jag när jag var år.

Hur var din första kyss ? Kyssen var väl hyffsad. Det var med en kille jag inte kände så väl och vi kysstes på en fest. Ben och Ciaras första kyss visas i avsnittet som är daterat tisdag november. Till skillnad mot när jag hade sex något år senare så var jag verkligen redo för den, även om den inte var så där romantisk eller filmisk. Minns du din första kyss ? Min kompis Camilla var oxå ihop med en kille i klassen, han hette Magnus.


Jag var ihop med en kille från klassen. Haha, jag har lite tråkigt så jag tänkte roa mej med denna tråd. Min berättelse kommer snart, den äger ut allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg