torsdag 10 maj 2018

Sjuka raggningsrepliker

Raggningsrepliker är något av en konstform, vissa komiska, andra absurda. ELLE listar raggningsrepliker som aldrig borde yttrats. Här hittar du raggningsrepliker , raggningsreplik Glöm inte att gilla raggningsrepliker Innan jag träffade dig trodde jag att jag var hel, men nu har jag insett att jag gått runt och varit halv hela livet.


Humor är alltid en bra sak att ha. Dessa roliga raggningsrepliker betonar hur viktigt humor är. Många av dessa poäng kommer att fungera riktigt bra, särskilt för att de är roliga och lätt att komma ihåg.


Kom ihåg att dela dem med dina vänner. Sveriges sämsta raggningsrepliker – vilken är din favorit? Vi har samlat en rad roliga raggningsrepliker som verkligen får en att skratta. Några av de är dåliga raggningsrepliker vilket gör det extra roligt trots att de kommer att förnärma de flesta tjejer som blir “utsatta” av dem.


Postad på SkrattNet för länge sedan. Slumpa raggningsreplik. Tips på studentpresent! Utan det var regndroppar stora som knogar som smattrade och föll så tätt så man knappt hade sikt framför ögonen. Dessa är helt klart några av de bästa om det du önskar är att få fullträff hos någon på en fest eller i stan.


Haha okej i denna video delar jag med mig av lite sköna raggningsrepliker. Jag tycker faktiskt om dom. Hej, jag behöver sjuka raggningsrepliker för jag är en ganska sjuk vidrig person som vill att tjejerna ska se mig för vem jag verkligen är, replikerna ska vara i stil med ska vi testa en sak?


Sjuka raggningsrepliker

Du är den perfekta inredningsdetaljen. Dessa desperata och slampiga raggningsrepliker lämpar sig enbart för tjejer som ska ragga på killar. Undantagsfall kanske finns i HBT-kretsar, vad vet jag. Har kan du skapa och slumpa fram många roliga raggningsrepliker och raggningsfraser. Du kan flirta genom att skicka raggningsreplikerna i textrutan nedan till någon du vill göra glad.


Du kan ändra på texten och skriva dit t ex egna raggningsfraser om det behövs sjuka raggningsrepliker från svenskar på Tinder. Här är tips som garanterat kommer få folk att antingen skratta eller springa. Det här med att ragga kan vara svårt.


Sjuka raggningsrepliker

Metro Mode har nämligen fått tag i svenskarnas vassaste raggningsrepliker. Men är de verkligen så bra? Sjuka raggningsrepliker och raggningstekniker i Knutbys församling Kommentera På Alla Hjärtans dag passar SVT:s Uppdrag Granskning på att sända ett inslag om sexlivet och våldet i Knutbyförsamlingen. Handlar det om ytterst dyrbara skönhetshemligheter, enkla vardagliga knep som hälsosam livstil eller bara ren tur?


Tycker du att du blivit uppraggad på ett minst sagt märkligt sätt? Lugn, du är inte ensam. Nu när vi är tillbaka i våra vardagsrutiner igen, tyckte vi att det var på sin plats att presentera årets sämsta raggningsrepliker. Seriöst talat, tycker det är sjukt löjligt med en massa raggningsrepliker.


Sjuka raggningsrepliker

Sålänge man är sig själv och kan säga ett hej så har man alla förutsättningar i världen. Iallafall större chans än att dra på nån raggningsreplik som är uttjatad och tråkig. Av Kissies kommentarsfält att döma så verkar killarna vara väldigt påhittiga men föga framgångsrika men så är det också några av de värsta raggningsreplikerna i mannaminne.


Till och med sämre än att fråga Kissie om det är hon som är Blondinbella, hehe… Den värsta jag. Men i det fallet får jag uppfattningen om att raggningsrepliker har en viss bortstötande effekt, eftersom det uttrycktes i ord att man inte ska använda raggningsrepliker om man vet att man kommer att träffa tjejen igen. Målet är väl ändå att väcka intresse hos tjejen, att vilja träffas igen etc. Här är några raggningsrepliker du ska undvika för att inte göra det ännu knepigare. Det sjukaste i en bar är oftast tjejers raggningsrepliker , man kan få höra helt störda grejor.


En klassiker är tjejer med silikonbröst som lägger upp dem på disken och sen frågar ifall man kan bjuda dem på en drink. Något minnesvärt raggningsförsök? Där var en tjej för ett tag sen som försökte få med sig en jobbarkompis hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg