onsdag 30 maj 2018

Comviq service

Comviq service

Innan du skickar din telefon Testa om du kan åtgärda felet på egen hand! En omstart av mobilen kan lösa många problem. Behöver du hjälp med fakturafrågor, hur du aktiverar. Nedan hittar du all information du kan tänkas behöva rörande. Ring billigt till utlandet.


Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen. Vi erbjuder billiga alternativ för mobiltelefoni. Comviq har superbilliga. Jämför våra erbjudanden.


Du står då för returkostnad och har ansvar för paketet tills den har tagits emot av oss. Beställ abonnemang och köp en billig mobiltelefon med seniorrabatt för dig som är över 55. Allt från enkla mobiler till de senaste modellerna. Vi använder cookies för att förbättra upplevelsen i vår portal.


Genom att fortsätta använda hemsidan accepterar du att vi använder cookies. Operatören är en del av det internationella svenska telekomföretaget Teleoch använder Tele2s-nätverk. Det visar ServiceScore som varje år genomför en undersökning om konsumenters serviceupplevelse.


För sjunde året i rad genomförs en undersökning om konsumenters serviceupplevelse. För bästa möjliga service och snabbare hjälp är det viktigt att du väljer rätt knappval om vad ditt ärende handlar om. Du vet väl att du kan få svar på många frågor via Mitt Tele2? Där kan du bland annat se din faktura, ändra datapaket, hitta din PUK-kod och mycket mer.


Comviq service

Vi tror på att ge våra kunder absolut frihet. Hos oss får du obegränsad uppkoppling och du bestämmer själv när du byter abonnemang eller mobil. Jag frågar om jag själv måste kontakta Samsung (där jag köpt försäkring) och dom säger att dom fixar det åt mig. Jag ringde telekundtjänst för företag eftersom att jag ville starta ett telefonabonnemang för mitt nya bolag. Jag undrade även om jag kunde överföra mitt nummer från comviq kontantkort och det var inga problem.


Allt löstes väldigt smidigt och jag måste ge dom högsta betyg! Här hittar du svar på frågor, guider och mycket annat. Du har kommit helt rätt. Arbetet är helt fokuserat på den service som företaget erbjuder och bygger på en unik modell med nio affärsögonblick i kundprocessen.


För någon månad sen slutade högtalaren i telefonen att fungera medans jag pratade med en vän. Dvs jag tappade den inte eller nånting annat som skulle få den att gå sönder. Jag kontaktade comviq angående detta och bad mig skicka in den på service. Oavsett hur hittar du här instruktioner för att komma igång, felsökningsguider och manualer.


Vi svarar på vanliga frågor om din faktura, digital-tv, bredband och telefoni. Här finns svaret på din fråga. Sök på det du undrar över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg