onsdag 2 maj 2018

Drunkna inte i dina känslor ebok

Boka Diana och spara upp till med Agoda! Drunkna inte i dina känslor. Därför har vi skrivit den. Den handlar om att hantera sitt liv när man varken är bara stark. Skickas inom 1-vardagar.


Drunkna inte i dina känslor ebok

Alltid bra priser, fri frakt från 1kr och snabb leverans. Boken var en bra introduktion till hur det är att leva som Högsensitiv person i vardagen och fick mig att vilja läsa mer om denna egenskap. Min första reaktion var att kolla om det fanns några böcker skrivna på ämnet, för att jag gärna vill förstå mig själv och mitt ibland överdrivet känslostyrda beteende.


Boken har varit en ögonöppnare för många människor som känner igen sig i den personl. Finns som pappersbok, ljudbok och mp3-bok. Doris Dahlin är företagskonsult och författare. Tundell och Salmson har gett ut ljudformaten. Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).


Drunkna inte i dina känslor ebok

Byt surfläge för att kunna lägga artiklar i varukorgen. En simskola för alla som riskerar att drunkna i känslohavet. För att du ska slippa göra våra misstag – du hittar säkert egna att göra!


Boken finns som pappersbok, ljudbok, mp3-bok samt som e-bok. Sådana är den här bokens författare. StarkSköra kallar de det. Så nu finns den här boken.


Drunkna inte i dina känslor ebok

Det är en bok om hur man utnyttjar sin lysande känslobegåvning och inte drunknar i den. Webbplatsen använder sig av kakor (cookies) för olika funktioner och för att ge en bra användarupplevelse. Information om våra kakor. Den är skriven av två journalister som utgår mycket från sina egna erfarenheter. Nödvändiga cookies låter dig använda webbplatsen genom att aktivera grundläggande funktioner, såsom sidnavigering och åtkomst till säkra områden på webbplatsen.


Och jag hittade mycket att känna igen, några råd att ta till mig. Men viktigast är att jag kan koppla ihop. Sensitivitet med utmattning, kravet att vara duktig med rädsla, känslan av att inte vara bra nog och oron för att inte räknas in med allt det andra.


Vi och våra partners, använder cookies och liknande tekniker för att leverera vår tjänst och för att visa annonser baserat på dina intressen. Du godkänner våra cookies vid fortsatt användande av hemsidan. Ibland kan det bli övermäktigt med dina vänners goda råd.


Dessutom finns det bra ljudböcker på marknaden inom självhjälpslitteratur. E-postadressen publiceras inte. Jag kan nu konstatera att väldigt många besökare har besökt just det inlägget, som dock bara var en blänkare om att boken hade utgivits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg