onsdag 18 oktober 2017

Min födelsedag

Birthday är Sveriges största personsök med närmare miljoner privatpersoner. Vi uppdaterar dagligen med färsk information och här hittar du bl. Idag har Baltsar, Kasper, Melker namnsdag. Idag är det min födelsedag så glöm inte säg GRATTIS! Jag förvarnar alltid alla i min närhet så de kommer ihåg att säga grattis.


Jag själv hatar att glömma mina näras födelsedagar men är så lätt hänt (speciellt nu när man har barn).

I lördags var det min födelsedag ! Jag hade bjudit in tolv personer jag tycker mycket om på kalas. Jenny kom först och hjälpte mig att pynta. Min födelsedagsönskan är att du skall fortsätta att njuta av ditt liv, din lilla livsnjutare! Grattis på födelsedagen min underbara vän, du är en stjärna och jag älskar dig.


Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa. Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen !

Det blev bra, allt är bra. Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera fina rim och dikter till födelsedag. Min sista måltid som blev kokta ägg på fröknäcke.


Jag fick en blöt puss av min hund Hazelwing och en födelsedagskram av min pappa, sedan somnade huset. Jag har nog aldrig varit med om att det varit dåligt väder på min födelsedag (förutom de åren då jag bodde på Irland) men denna helg så var det genomuselt väder hela helgen. Tänk att få möjlighet att fira ännu en födelsedag , tacksam för varje dag som jag får vara med om. Att vakna med familjen runt en, MIN familj som jag skapat är fantastiskt!


Skönsång och paket och morgonsol i ansiktet – en underbar början på dagen. Man kan söka efter gamla klasskompisar, kollegorna från jobbet, lumparpolare, vännerna från någon fritidsaktivitet som idrott. När man har hittat rätt person kan man klicka in och få upp mer info, som telefonnummer, adress, karta, ålder, namnsdag, födelsedag och stjärntecken. Hitta personer som fyller år idag. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda!


This feature is not available right now. Please try again later. Och om jag ej mer min födslodag ser, så ske som Du vill! Jag haver i tankar från jorden mig skilt.

Bered mig i tid att lyfta mitt ankar och fara i frid. Från dagen då jag mötte dig har du varit min bästa vän och jag hoppas att det ska vara så för alltid. Behöver du förslag för födelsedagsrim och födelsedags dikter? Från djupet av mitt hjärta vill jag önska dig en fantastisk födelsedag och många fler i framtiden. Du är och kommer alltid att vara min bästa vän.


Tyska är ett germanskt språk talat av omkring 1miljoner människor, vilket gör det till Europas näst största språk (efter ryska) och det germanska språk me näst efter engelskan, flest talare i världen. Har det varit min släkt som fyller jämnt så har jag åkt till dom och maken har stannat hemma. På ojämna födelsedagar så har vi inte firat ihop eftersom att vi bor så långt ifrån varann. Dom har inte ens firat mig fast jag har varit hemma lite före eller efter min födelsedag fast hela släkten är där. Sam Levenson “Dina barn behöver din närvaro mer än dina presenter.


Jesse Jackson “Våra födelsedagar är fjädrar av den breda vingen av tid. Har du ett gammalt fotografi på mormor och morfar som du vill göra något extra av, ge bort en unik fototårta till dem på deras årsdag, födelsedag eller vid annat speciellt tillfälle. Oavsett vad du vill fira, så kan hittar du en passande tårta hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg