tisdag 7 februari 2017

Min själsfrände vill inte ha mig

Du kan läsa min artikel om hur man får tillbaka sitt ex. Min själsfrände vill inte ha mig. När du har träffat din själsfrände har du inte bara förälskats, du har denna koppling som du känner antingen på en intellektuell, andlig eller emotionell nivå.


Denna känsla är svår för många att beskriva. Själsfränder kan vi väl ha en del. Oftast så blir det så intensivt så man gärna vill tro det är kärlekskänslor.

Ibland är det även det. Men oftast så är vi inte så vana med att möta själsfränder. När vi sen upptäcker hur sammanbundna man är och hur mycket man älskar varandra men vill inte ha ett kärleksförhållande.


Det allra svåraste är att han absolut inte vill ha fler barn, utan steriliserade sig för en tid sedan. Han vill ha mig sidan om. Jag är inget andrahandsval ( inte i detta livet).


Vilket slutat med att jag har skickat honom till månen och tillbaka! Lika positiv som jag är, lika negativ är jag. Jag tittade inte åt honom, frågade han något så svarade jag endast lågt och utan att möta hans blick.

Jag ville att han skulle känna hur det kändes att inte ha min kärlek hela dagarna. En kärlek som denna är väldigt svår att komma vidare ifrån. Men det är faktiskt så att den stora läromästaren är kärleken själv. Ni är tvillingsjälar, inte själsfränder , för då hade ni inte haft sådana problem. Den närhet som ni två har haft , kommer du att få tillsammans med din själsfrände.


Så jag var övertygad om att du var min själsfrände , att du var killen som jag väntat på så länge. Och jag var så lycklig att du äntligen kommit in i mitt liv att jag inte såg att du förändrades med tiden. Jag såg inte att du bara låtsades vara den här perfekta killen förrän du hade kommit under skinnet på mig.


Jag vill tipsa om en bok som har gett mig mycket tröst då jag nyligen förlorat en av mina allra närmaste käraste själsfränder. Författare: Elisa Medhus. Boken handlar om den kommunikation läkaren Elisa har med sin son som i 20-årsåldern väljer att avsluta sitt liv.


Kanske knäppt och halvhjärtat men oavsett det. Min själsfrände bedrog mig efter mån Hej! Känner att jag vill ventilera en situation jag har.


I slutet av juli träffade jag en man utomlands som jag klickade med på alla plan. Det bästa med honom tyckte jag var att han var så bra på att kommunicera. Peruker av hög kvalitet - Rapunzel of Sweden!


Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Det och min ärlighet har räddat livet på mig.

Jag har alltid varit öppen om mina erfarenheter. Jag anser att vill man ha bra hjälp och förståelse från omgivningen måste man vara öppen och ärlig. Hur ska någon annan kunna hjälpa mig annars? Någon som älskar en någon man älskar tillbaka.


Den kärleken är så annurlunda än någon annan kärlek. När man trott att man har älskat så har man haft fel eftersom det gick över snabbt. Jag tycker mig inte vara tok kär har inte definierat mig som kär, vilket kanske visserligen är själförnekelse.


Vi känner inte varandra. Ofta vill vi fly från det jobbiga, men de här banden är så starka att man inte kan värja sig. Att man träffat en själsfrände behöver inte innebära att man har en livslång relation, utan man lär varandra det man skall och sen är man klara och kan gå vidare mot nya lärdomar och utveckling. En själsfrände behöver du inte vara gift me eller leva med. Det är inte alltid att man klarar av att bo ihop med en själsfrände i vissa fall kan man göra det men ofta har man en mer karmisk läxa eller kanske ligger det inte i din livsplan för att ni ska leva i tillsammans i detta livet.


För snart månader sedan träffade jag en man som jag tror är min själsfrände. Jag hade bestämt mig att leva ensam, hade träffat en del män som inte kändes rätt. Hade i bakhuvudet att jag väntade på min själsfrände.


Vi bor en bit ifrån varandra och kan inte träffas varje vecka men tack och lov finns telefonen. Min man kan smaka lite på rumpan eller utanpå trosorna medan jag rör honom. Under själva sexet sen så rör han mig och det är så skönt.


Direkt efter drar han sig undan för att gå och tvätta av sig och sen sova. Tar jag upp detta med honom blir han stött och menar att han visst tänder på mig och vill ha mig men att han inte är sugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg