torsdag 9 februari 2017

Logga in i icloud

Boka nu betala senare, gratis avbokning. Kundservice live, dygnet runt, på ditt språk. Från budget till lyx, hotell och hem. Logga sedan in med det Apple-ID som du vill använda med iTunes.


Om du använder iOS 10.

Use your Apple ID or create a new account to start using Apple services. Snabb metod för åtkomst till iCloud. Vissa mobila webbläsare, som Safari och Mozilla Firefox, har en snabb åtkomstgenväg för alternativet Begär skrivbords webbplats. Ditt Apple-ID är det konto som du använder för att logga in på alla Apple-tjänster. Din information är mycket säker och någonsin förs ingen av Wondershare.


Och genom att slå på Delade album kan du dela dina minnesvärda ögonblick med dem du själv väljer. Det innebär att alla dina bilder, filer, anteckningar med mera skyddas, uppdateras och finns nära till hands var du än är.

Allt sker auto­matiskt så att du kan fokusera på det du tycker mest om att göra. På ditt Apple-konto kan du hantera kontoinställningar, följa beställningar och returer och kontrollera saldot på presentkort. Bjud in andra att samarbeta med dig via en länk. Klicka på gröna färgområde – återställning från säkerhetskopior i huvudfönstret av MobileTrans. Logga in på Beställningsstatus om du vill börja dra nytta av alla fördelarna.


Cloud är inbyggt på alla Apple-enheter. Jag har i alla fall bytt ID på Appel och nu på min dator får jag inte mitt använda ID att ändra sig utan när man ska logga in på icloud så står mitt gamla ID där. Kan inte få bort det och med det kan jag inte logga in.


Kan för övrigt logga in med nya ID och på min sida står nya ID men inte på datorn. Skicka dina filer och foton till OneDrive och kom åt dem på alla enheter, var som helst. Vi visar hur du loggar in på iCloud. OS-enhet och har full tillgång till alla funktioner i iCloud. Hur man loggar in på iCloud.


För att komma åt och logga in på iCloud. Välj Logga in med ett Microsoft-konto i stället. Den här länken visas bara om du använder ett lokalt konto.

Om Logga in med ett lokalt konto i stället visas använder du redan ditt Microsoft-konto. Följ anvisningarna för att växla till ditt Microsoft-konto. Starta sedan om datorn och logga in på ditt konto så skapas en färsk nyckelring. Testa att logga in på Icloud igen och det bör fungera. När jag loggar in på icloud.


Detta gäller även begagnade enheter. Jag har aktiverat att bilder skall säkerhetskopieras på Icloud , men jag kan inte se några bilder på icloud. Välja en som innehåller din kalender som du vill återställa och hämta den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg