tisdag 28 april 2015

Hur träffa tjejer

En sak att lägga lägga till på “ träffa tjejer i vardagen”. Det finns hur mycket tjejer som helst i olika yrkesgrupper där deras jobb faktiskt är att vara trevliga. Jag började “slängde käft” med dessa och provade mig fram och genom det byggde jag momentum. Uppdrag – Träffa tjejer.


Att under en vecka gå fram till tjej varje dag som intresserar dig. Om du inte vet vad du ska säga så kan du testa med: “Jag hade ångrat mig hela dagen om jag inte kom fram och började prata med dig.

Vilket är sant, eller hur ? Det jag undrar är hur de flesta går till väga när de träffar en tjej nere i Thailan om de använder sig utav sajter som t ex ThaiCupid eller träffar dem på något diskotek eller liknande? Har försökt att prata med lite tjejer på ThaiCupid men tycker att en del känns fejk eller så har dem lite för taskig engelska för min smak. Befinner mig i en situation där jag inte träffar några tjejer alls och behöver hjälp hur jag tar mig ur detta. Jag är egenföretagare så träffar ej tjejer på jobbet. Träffar heller inte så mycket tjejer i umgängeskretsen då det oftast är kompisars flickvänner.


Du kanske till och med vill ha en fru från Ryssland? Om du funderar på hur man träffar dessa mystiska ryska tjejer så har vi samlat några bra tips för dig. Vi i västvärlden verkar göra förhållanden mellan män och kvinnor svårare och svårare.

Bevisen är uppenbara, långa äktenskap finns knappt längre och barnafödsel sjunker. Jag känner till en kille som har problem med att träffa tjejer. När man träffar honom är det lätt att tro att han har allt som krävs för att vara attraktiv och populär.


Han har ansiktsdrag som en fotomodell och går på gymmet fem dagar i veckan. Jag har försökt en del att träffa tjejer via onlinedejting t ex vilket är en bra start för mig då jag har svårt att bara gå ut och träffa någon. Men det har inte gått så bra, får i princip inga napp via dejtingsidor. Att se bra ut verkar vara allt som gäller på såna sidor och jag är väl inte så bildskön så då är man körd.


Alla ni som redan träffar tjejer , stay tuned för min guide ” Hur man upprätthåller ett produktivt arbetsliv när man är besatt av tjejer ”. Jag ska bara komma på hur man gör först. Läs även: Engångsligg är en emotionell extremsport. Hur kan man snacka med en sån tjej har du några tips om hur man kan flörta lite eller bara få henne att prata lite med en om man går ditt och köper en kaffe till exempel.


Bara för att kanske veta vem hon är och lära känna henne lite. Behöver inte leda till dejt osv eller något sånt. Bara allmänt prat eller något sådant. En sak som jag älskar att göra innan alla mina resor är att skapa konton för online dating på alla populära plattformar jag hitta (i landet jag reser till) och använda dem intensivt under vecka eller två innan jag ens kommer dit.


På så sätt har jag några tjejer som jag kan träffa direkt. En stor anledning till att ukrainska tjejer vill träffa dig. Ukraina är fortfarande ett väldigt fattigt land.


Samtidigt har du en mycket tydlig önskan om hur du skulle vilja ha det.

Du vill skaffa en egen lägenhet och du vill träffa en tjej att resa med och dela livet med. Det låter som att du har din riktning helt klar för dig, så vad tror du om att under en tid göra allt du kan för att gå i den riktningen? Att träffa tjejer utanför krogen är inte alls så svårt. Man kanske kan träffa tjej på jobbet.


En del tycker det är vårt att träffa tjejer utan alkohol, men vill man ha ett långvarigt förhållande så kan det faktiskt vara det bästa. Hur att träffa tjejer på skolan Om du vill göra mer med ditt sociala liv än bara umgås med dina vänner och äta pizza, kan gymnasiet vara platsen att göra detta. Läroanstalter erbjuder många akademiska möjligheter, men också gott om sociala de som kan hjälpa dig att träffa tjejer. Träffa tjejer och killar här Mötesplatsen är ett perfekt ställe för dig som är singel och som vill prova på dejting på nätet.


Här kommer du snabbt i kontakt med tusentals singlar som du kan prata och umgås med. Hos oss kan du skicka meddelanden och se hur väl du matchar mot andra singlar. Ja vad som helst där det kräver att du pratar och umgås med andra. Ingen kommer komma till dig du måste ta intiativ till interaktion med tjejer och anstränga dig, ha idéer och vara kreativ. Det handlar inte bara om att träffa nån utan att attrahera nån med sin personlighet.


Fråga och bli en intressant person för andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg