torsdag 9 april 2015

Är han otrogen

Vad vi har gjort är att vi har matchat beteende som är vanliga vid otrohet för att på det sättet skapa en riskprofil. Testet gäller inte enstaka affärer utan handlar om att din partner har någon vid sidan om. Han skickar en video där han visar att han inte ens har ett konto på denna appen och att han inte har ställt någon fråga alls. Har du en gnagande känsla att något är fel?


Är han otrogen

Att din partner döljer något. Vi har sammanställt de vanligaste tecknen på otrohet, orsakerna till att människor vänstrar och expertens råd till dig som drabbas. Det är förmodligen inte något allvarligt. Han är musslig om sina tidigare relationer.


Detta kan vara för att han var den “dåliga killen” och inte för att de var deras fel. För att hålla dig kvar, gömmer han sina förflutna relationer så att du inte kommer att springa bort från honom. Ja han har dålig självkänsla, tror att alla tycker att han är ful osv, jag brukar ofta ge han komplimanger, som att jag tycker att han är fin och sexig etc och jag menar det verkligen också. Men som det är nu så orkar jag inte ha det så här, att han inte kan va ärlig och prata med mig, det gör ont. Jag skulle aldrig vara otrogen , det är inget för mig, usch, det är bland det värsta jag vet.


Och någon gång kanske du till och med har misstänkt att din älskling är otrogen , även om du inte riktigt vet varför du tror det. Men hur kan man egentligen veta det och vilka tecken ska man leta efter? Här kan du läsa om några tecken på att hen är otrogen. Men det finns några tecken i hens kroppsspråk som kan visa om hen är otrogen.


LÄS OCKSÅ: tecken som verkligen visar att hon är otrogen 1. Han kanske köper oväntade presenter, blommor och hjälper till hemma mycket mer. Det kan bero på de skuldkänslor som kommer i början av otroheten. Kom dock ihåg att oavsett vad du misstänker ska du aldrig kolla partnerns mobiltelefon eller sociala nätverk, även om du känner dig säker på att han eller hon är otrogen.


Läs även: De bästa råden för att höja självkänslan. Problemet är att nästan alla hans kompisar är otrogna mot sina tjejer, det oroar mig lite. I ett kompisgäng så brukar de flesta vara väldigt lika som personer. Jag kanske inbillar mig om att han är otrogen , men jag VET att tjejen i hans har varit väldigt flörtig och på honom. Att hon tycker han är snygg och så.


För ca år sen fick min sambo ett sms mitt i natten. Jag vaknar, sätter mig upp och kikar över hans axel. Har hört att han är otrogen och varit.


Jag var otrogen mot min partner för månader sedan och han kan inte släppa det! Vi är fortfarande tillsammans och bor ihop och har en dotter på år. Ena dagen är det jättebra i förhållandet medan nästa dag är han arg o ledsen på mig för att jag varit otrogen. Han kan strunta i att prata med mig på hela dagen.


Han vet om att frun är otrogen - då ska hon få en födelsedagspresent Mannen vet om att hans hustru är otrogen mot honom och därför väntar han till hennes födelsedag då hela hennes familj samlas innan han ska avslöja! Jag hade jättedåligt samvete och berättade allt. Otrohet är ett ständigt återkommande tema i många relationer.


Ibland är det så enkelt att du fångar din partner mitt i akten, men vissa gånger är tecknen mer diffusa. Här listar experterna fem tidiga varningssignaler på att din partner är otrogen. Den notoriska otroheten är väsenskild från ”misstagen” Det finns också en form av otrohet som är notorisk, och som mest handlar om den som bedrar. Man kan ha en så otrygg anknytning från uppväxten att man förstör sina parrelationer, när de börjar fördjupas – genom att vara otrogen.


Det här är inget som sker medvetet. Allt som återstod var att uttala det i ord. Så en kväll när det bara var vi två kvar efter ett aw-häng med kollegerna, kändes det som om han ville säga något, och senare på kvällen ringde han.


Du vet att mina känslor för dig inte är platoniska, men jag har aldrig varit otrogen så jag vet inte vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg