torsdag 15 november 2018

Stockholm terapi

Ladda ner appen och träffa en riktig terapeut redan idag. Ta del av dina journalanteckningar. Säker inloggning via ditt bankid. Om psykisk ohälsa och behandling.


Vill du jobba som psykolog hos oss? Jobba på distans med Mindler.

Ta reda på hur Mindler fungerar. Legitimerade behandlare över hela sverige. Hitta en samtalskontakt som passar dig. Maila eller ring och boka in en samtalstid! Helena finns på Sturegatan mitt i Stockholm.


Hur arbetar vi med psykoterapi? I samtalen börjar vi oftast med en analys och kartläggning för att tillsammans förstå ditt problem och komma fram till konkreta mål med terapin. Psykoterapi Stockholm - Övervinn svårigheter!

Om Du känner Dig bekymra psykiskt pressad eller villrådig i din livssituation kan det hjälpa att gå i psykoterapi. Det kan vara problematiska situationer eller svårigheter Du inte ser en väg ut ur som Du tillsammans med terapeuten bearbetar till något som är lättare att hantera. Välja terapi i Stockholm – Har du inte bestämt dig ? Om du fortfarande inte har bestämt dig kan nog mina övriga artiklar hjälpa dig på traven. I min artikelkatalog finns bland annat information om vad det kan kosta att gå i terapi i Stockholm och vad du bör överväga när du väljer terapeut och terapiform.


Vi kallar den som söker hjälp hos oss för. S:t Lukas i Stockholm är en av Sveriges största psykoterapimottagningar. På Bokadirekt kan du hitta och boka t. Insikter och förståelse i hur vi tänker ökar möjligheterna för att lättare kunna genomföra förändringar mot ett mer positivt liv! Rapporter om barn och unga. Till exempel arbetar Borderlineenheten i Stockholm med DBT.


Det betyder dialektisk beteendeterapi och innebär att du både individuellt och i grupp får lära dig färdigheter. Målet är att du ska använda dem för att ta makten över din sjukdom. Jag tycker om att vara med min familj och mina vänner, arbeta, läsa och hålla mig i form genom att springa, yoga och meditera. Terapi kan se ut på olika sätt. Vart ligger min mottagning?


Jag tar emot för individuella samtal och parsamtal på Sturegatan i Stockholm.

Maria Lieskovski, skötare, Stockholm , Södermalm Det finns många anledningar till att man söker terapi , t ex nedstämdhet, låg självkänsla, depression, ångest. Min erfarenhet av att arbeta med alla typer av livsproblem är lång. Jag anpassar terapin till vars och ens behov och möjlighet. Samtalsterapeut i Stockholm med många års erfarenhet av livskriser, ångest, depression, låg självkänsla etc. Därför behöver vi bearbeta det vi varit med om.


Det har varit och är nog till viss del fortfarande lite skamligt att söka terapi , att be om hjälp när vi inte mår bra, att inse att vi påverkas och reagerar. Vi är vana att tänka att vi borde kunna klara av det på egen hand. Mottagningen ligger centralt nära Odenplan i Stockholm.


För dig som vill börja gå i terapi eller coaching är du välkommen att kontakta mig. Jag heter Maria Lieskovski och är legitimerad psykoterapeut med psykodynamisk grun jag tar emot vuxna, unga vuxna eller par som av olika anledningar vill gå i terapi. Psykodynamisk terapi i Stockholm ! Dininsida finns i Stockholm och på nätet. Du kan få psykoterapi i Stockholm genom att besöka oss våra lokaler i Gamla stan. Du kan också välja att stanna hemma och träffa din psykoterapeut online i ett videosamtal eller skriva i brevterapi.


Nästa alla terapeuter hos oss har en bred kunskap och behärskar ett flertal olika metoder. En terapi hos mig utgår från dina behov, förutsättningar och önskemål. Grundtanken är att relationen i rummet är otroligt viktig och att de svårigheter som dyker upp i relationer utanför terapirummet kommer att dyka upp även i terapirelationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg