fredag 2 november 2018

Medryttare blocket

Medryttare sökes dagar i veckan till min Islandsvalak endast för lugna turer i skogen, helst medelålders. Ring för mer info endast seriösa hör av sig. Söker en lämplig ponny (liten häst) till vår dotter på snart 13år som hon skulle kunna vara medryttare till. Gärna en som hon skulle kunna utvecklas tillsammans med.


Medryttare blocket

Ridit på ridskola i sex år och varit medryttare förut. Beskriv gärna vad ni har att erbjuda och vart ni finns. Hästar - Kristinehamn - Hej söker efter en medryttare finns tre trevliga hästar i varierande ålder ,finns även tillgång till att rida för instruktör.


Blocket är Sveriges största marknadsplats. Fyra glada pållar i Hedesunda söker delfodervärdar. Vi söker någon som kan hjälpa oss med ridning någon gång i veckan. Nora är en Tinker på 9år, hon är snäll i ridning m. Den billigaste annonsen finns tillgänglig för Kr. Kolla alla annonser från.


Det är en nätt tjej ca 162cm och därför absolut inte viktbärande. Det är mycket krut i tanten men hon har inte några hyss för sig. Jag har barn och jobb och nästan ingen tid alls för henne. Hon kräver en fast hand.


Söker en medryttare med stort hjärta till maxad D-ponny ca dagar i veckan. Fia är 7år gammal och tävlas i hoppning, Då jag själv vill träna henne i hoppning söker jag någon som vill träna dressyr och rida i skogen. Nirak är en supersnäll, helt trafiksäker halvbl.


Hitta Medryttare Stockholm till de bästa priserna. Han är pigg och framåt! Vuxen ansvarsfull medryttare sökes till min 20-åriga halvblodsvalack, 160mkh. Jag letar efter en eller två ansvarstagande medryttare. Då det kommer och går ganska mycket hästar blir det väldigt med varierad ridning.


Unghästvana och orädd är ett krav! Minst dagar i veckan och då ska sedvanliga stall sysslor hjälpas till med. Detta är ett perfekt tillfälle för dig som vill ha en egen häst men inte har råd. Söker fortfarande medryttare till min fjording på år.


Medryttare blocket

Men att du även ska ha möjligheten att ställa upp när jag tex reser bort. Vill inte ha betalt men att du mockar, fixar vatten och packar hö när du är här. Här kan du gratis annonsera efter medryttare , medryttarhästar, fodervärdar och skötare i hela Sverige. För att kunna ta del av alla funktioner på sidan måste du skapa ett konto.


Klicka här för att skapa ett nytt konto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg