måndag 5 november 2018

Telia mina sidor privat

Tack för att du vill hjälpa oss att förbättra vår nya abonnemangssida. Lämna gärna en kommentar längst ner på sidan. Din åsikt är viktig för oss! Vi arbetar just nu med en ny design för våra mobila abonnemang.


Nu skulle vi behöva din hjälp för att det ska bli så bra som möjligt. Här hittar du svar på dina fakturafrågor.

Mitt Telia - lös ditt ärende online. Just nu har vi ett unikt julklappserbjudande för dig som är. Företagsinformation - Mybusiness - Företag - Telia.


Välkommen att kontakta oss på Telia via telefon, chatt,. Beställ fast och mobilt bredban mobiltelefoni, fast telefoni och digital-tv från Telia. Då kan du välja något av följande val. Mina sidor är under ständig utveckling och arbetet är användardrivet, vilket innebär att vi utgår från användarnas behov när vi utvecklar tjänsten.


Därför behöver vi veta vad du tycker om Mina sidor. Som inloggad kan du lämna dina synpunkter och förslag via knappen Tyck till.

På Mina sidor presenteras de tjänster hos Folksam som du som privatperson, ditt företag eller din organisation kan nå via Internet. För att få tillgång till självbetjäning genom Mina sidor måste du dock kunna identifiera dig. Den metod som används för identifiering är BankID.


Vi använder cookies på forsakringskassan. För att kunna använda Mina sidor behöver du acceptera cookies. Dessutom kan du där få mer personligt anpassad information och tips, eftersom du är inloggad på din egen del av Telia.


Mina Sidor på flera skärmar Nu i höst har vi gjort förbättringar av Mina Sidor så att du kan använda dem från skärmar av flera olika storlekar: dator med bildskärm, surfplatta eller mobiltelefon. Det gör att du kan komma åt dina Mina Sidor enklare från fler platser och via fler prylar. På Telia kundtjänst webbsida kan du göra felanmälningar, få faktura hjälp, läsa användarguider samt kontakta kundtjänst direkt.


Telia erbjuder kundservice genom tre olika kanaler. Chatt, telefon och e-post. Behöver du teknisk support hänsviar dock Telia till sin kundtjänst per telefon. Du kan logga in med din e-postadress.


För att logga in krävs det att du har registrerat den och skapat lösenord på Mina sidor. Om du inte har gjort det, kan du logga in med ditt kundnummer istället. Vi tror på att ge våra kunder absolut frihet. Hos oss får du obegränsad uppkoppling och du bestämmer själv när du byter abonnemang eller mobil.


Det förekommer att bedragare kontaktar bankkunder via bland annat telefon, sms eller e-post och kan påstå sig vara från banken, ett företag eller en myndighet.

Com Hem ger dig kompletta tjänster för bredban tv och mobiltelefoni. Med allt på samma faktura och en kundservice när du har frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg