torsdag 29 mars 2018

Drunkna inte i dina känslor test

Se testvinnare och vilka produkter och tjänster som blev bäst i test. Boka Diana och spara upp till med Agoda! Drunknar du i dina känslor ? Testa om du är högkänslig. Men kom ihåg att ett test som är så här kort inte ger ett hundra procent tillförlitligt svar.


Efter att ha gjort Elaine Arons test fick jag bekräftelse på det jag alltid vetat och det andra har sagt om mig, dvs att jag är väldigt känslig.

Dock en introvert sådan. Boken har st läsarrecensioner. Sådana är den här bokens författare. StarkSköra kallar de det. Min första reaktion var att kolla om det fanns några böcker skrivna på ämnet, för att jag gärna vill förstå mig själv och mitt ibland överdrivet känslostyrda beteende.


Finns som pappersbok, ljudbok och mp3-bok. Tundell och Salmson har gett ut ljudformaten. Den är skriven av två journalister som utgår mycket från sina egna erfarenheter.


Har starka känslor som du gärna skulle vilja skaka av dig men inte kan, utan grubblar över om du kunde ha gjort eller sagt något annorlunda?

Alltid bra priser, fri frakt från 1kr och snabb leverans. Då kanske du, precis som en av fem. Men den har absolut inte blivit bortglömd.


Jag är nämligen en sådan person som jämt får höra att jag ska sluta vara så känslig, fastän det är det enda sätt jag kan vara på. Ibland kan det bli övermäktigt med dina vänners goda råd. Dessutom finns det bra ljudböcker på marknaden inom självhjälpslitteratur. DRUNKNA INTE I DINA KÄNSLOR – EN ÖVERLEVNADSBOK FÖR SENSITIVT BEGÅVADE. Författarna skriver utifrån egna erfarenheter och människor de haft att göra med i livet.


Det är en bok för dig som får höra Känn inte efter så mycket och Du inbillar dig! Så nu finns den här boken. En simskola för alla som riskerar att drunkna i känslohavet. För att du ska slippa göra våra misstag - du hittar säkert egna att. Doris Dahlin är företagskonsult och författare.


Om diagnosen sensitivt begåva förklaringar kring den samt hur personer med den kan tänka och agera i vardagen. En handbok skriven för människor med diagnosen sensitivt begåvad. Den handlar om att hantera sitt liv när man varken är bara stark. Därför har vi skrivit den.


Och jag hittade mycket att känna igen, några råd att ta till mig.

Men viktigast är att jag kan koppla ihop. Sensitivitet med utmattning, kravet att vara duktig med rädsla, känslan av att inte vara bra nog och oron för att inte räknas in med allt det andra. Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge). Byt surfläge för att kunna lägga artiklar i varukorgen.


Märk väl, personlighetstyp. Inte syndrom eller något liknande ADHD. Det sägs att av befolkningen är HSP i olika grad. Läs gärna artikeln ovan och gör ett självtest här. Våra experter i antikvariat hjälper dig eftersöka boken - utan extra kostnad - och den levereras direkt hem i brevlådan.


Jag kan nu konstatera att väldigt många besökare i denna blogg har besökt just det inlägget, som dock bara var en blänkare om att boken hade utgivits.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg