måndag 19 mars 2018

Comviq kompis 75

På Comviq kan du beställa många typer av mobiltelefoner tillsammans med abonnemang eller kontantkort. Allt från enkla mobiler till de senaste modellerna. Surfen gäller inom Sverige. Om kontantkortet inte tankas inom månader blir det ogiltigt och numret kan inte aktiveras igen. Med kontantkort från Comviq ringer du billigt, håller koll på dina utgifter och får dessutom supersnabb surf i 4G-fart.


Jag tankade mitt kontantkort med Kompis som ska räcka i dagar. Efter dagar så försökte jag ringa och då svarade automaten med: Du har för lite pengar på ditt kontantkort. Så jag kunde inte ringa mer. Senare så tankade jag Kompis igen och så kunde jag inte ringa efter dagar med samma meddelande.


Comviq Kompis finns i två olika prisplaner, Comviq Kompis kr, samt. Jag har abbonnemang så jag vet inte, men ska tanka på åt sambon. Tanka i vår app Om du inte redan gjort det, se till att ladda ner Comviq -appen! Där hittar du mycket nyttigt och kan däribland tanka ditt kontantkort väldigt smidigt.


Comviq kompis 75

Här har du länk till iOS och för Android hittar du här. Logga sedan in och börja tanka! Här får du hjälp med SIM-kortsfrågor, hur du kommer igång med ditt kontantkort, olika sätt att Tanka, information kring priser och mycket mer! Om du ska tanka ditt mobila bredband behöver du ditt surfnummer som du hittar på ditt SIM-kort.


Så här tankar du sen på med surf. Comviq är mobiloperatören som pressar priserna. Vi erbjuder billiga alternativ för mobiltelefoni. Jämför våra erbjudanden.


Varan levereras till oss utav GOYADA under kategorin TELEFONKORT. Ladda på Comviq Fastpris. Comviq fastpris laddar du enkelt på hos din internetbank, på Comviqs hemsida, eller när du köper ett värdebevis hos någon av Comviqs återförsäljare.


När du vill ladda på ditt kontantkort via hemsidan, är det viktigt att du knappar in rätt telefonnummer som du vill ladda ditt kontantkort med. Jag använder ett kontantkort i min mobil. Den är rätt inställd så det är inget sådant problem.


Comviq kompis 75

Vill ju ha samma hastighet som. Tanka kontantkortet med kr och nedanstående priser gäller. Det är en stor förbättring jämfört med Kompis 75. Priset till andra mobiler är markant lägre och hela GB surf ingår exempelvis.


Tankade min års dotter kontantkort med kr kompis , hon råkade ringa sin kompis via FaceTime på första samtalet då tog all pengar slut. Jag bad dem att åtminstone få tillbaka hälften av men han vägrade. Abonnemanget passar alla som vill ha tät kontakt via mobilen, men framförallt för den som ringer många och långa samtal. Beställ Gratis Kontantkort Från Comviq.


Samma nät som Telia och Telenor – fast billigare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg