måndag 31 augusti 2015

Skapa youtube konto utan google

Klicka på Logga in längst upp till höger. Du får använda bokstäver, siffror och punkter. Hitta nya favoritvideor på.


Om du anger korrekta uppgifter blir det lättare för oss att skydda kontot och göra våra tjänster med användbara. Du kan skapa en ny kanal både på datorn och på s mobilwebbplats.

Du kan även skapa flera - konton utan att skapa ett motsvarande antal Gmail- konton. Edit: Testade precis och ja det funkar fortfarande. När barn når den lägsta tillåtna åldern för landet i fråga kan de själva hantera kontot.


Hur skapar man en kanal - Duration: 5:08. Den Digitala Företagaren 61views. Get without the ads. Skip trial month free.

Skapa Skype Konto GävleDala Esport. Kolla in denna videon där vi går igenom hur man skapar en kanal och hur man laddar. I den här kursen lär du dig skapa en ny mailadress som i det här fallet är en Gmail (som jag själv gillar och använder privat). Du kan granska och justera vissa sekretessalternativ nu och hitta ännu fler inställningar om du loggar in eller skapar ett konto.


Om du till exempel har blockerats av en annan användare eller om ditt Gmail- konto har blivit inaktiverat p. Få saker gjorda med eller utan internetanslutning. Använd Dokument för att redigera Wordfiler. Välj bland en mängd fina, färdiga teman eller skapa egna.


Barnets konto är länkat till föräldrarna via en app som har koll på vad som sker. Det är där jag vill skapa Plus-sidor för mina sajter osv. Jag vill inte att mitt Gmail- konto för företaget ska gå i mitt privata namn osv men det verkar inte gå att associera ett Gmail- konto med ett företag - utan bara. När du är klar kan barnet logga in på sin enhet med det nya kontot.


Då finns inte en annan lösning än helt enkelt ljuga, jag testade upp till år och det gick inte. När man startar sin nya Android telefon är den första frågan vilket Gmail konto man vill använda sig av eller om man vill skapa ett nytt. Jag som kört Hotmail sedan betaversion 0. Fyll i alla fält för att skapa konto.

E-post Ogiltig e-postadress. Lösenordet är för kort eller innehåller ogiltiga tecken. Ett konto som rentav kan få ligga kvar på mobilen om jag ger bort den, eftersom det inte ligger något personligt. Vill du inte göra något av det trycker du på ”Nästa”. konto så verifierar och aktiverar man det genom att man klickar på en länk som man får skickat till sig på den e-postadress man uppgav vid registreringen.


Om det inte visas ett alternativ om att skapa ett nytt Apple-ID är du inloggad på App Store,Store, Apple Books eller iCloud med ett befintligt Apple-ID. Följ instruktionerna på skärmen. Välj Ingen som betalningsmetod när du tillfrågas om betalningsinformation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg