onsdag 5 augusti 2015

Raggningsrepliker som funkar

Raggningsrepliker som funkar

Raggningsrepliker som funkar – en gyllene regel. Det här ska du säga om du vill flörta med någon och få den på fall. Haha okej i denna video delar jag med mig av lite sköna raggningsrepliker. Jag tycker faktiskt om dom. Här får du tips på några som faktiskt fungerar och varför.


Nu behöver du inte längre ragga i osäkerhet! Björn Olsson är tillbaka - och den här gången ger han oss facit. Lär dig de raggningsrepliker som verkligen funkar och de som absolut inte gör det. Lär dig de bästa och mest dräpande svaren på alla hopplösa raggningsförsök du råkar ut för.


Jag såg förresten på om en kille som försökte ragga på stan men hans raggningsrepliker verkade inte funka så bra. Han använde sig av replikerna: Hej kan jag få förföra dig? Tror du på kärlek vid första ögonkastet elller måste jag gå förbi här en gång till?


Vad gör en flicka som du ombord på det här planet? Min krigare känns döende – kanske du kan ge den lite konstgjord andning. Första gången jag såg dig var det som att dricka en liter grädde efter ett helt liv av minimjölk. Om du er kristen så är jag svaret på.


En av 100-tals sidor med roliga historier och annat skoj. Dessa kan också delas in i flera olika kategorier. De här är dock för tjejer, eftersom de kanske också behöver hjälp på stan, festen eller var du än annars kan hitta en söt kille. Vi har samlat en rad roliga raggningsrepliker som verkligen får en att skratta. Några av de är dåliga raggningsrepliker vilket gör det extra roligt trots att de kommer att förnärma de flesta tjejer som blir “utsatta” av dem.


Här är repliken som går hem hos flest personer. Det finns en mening som är bättre än alla andra om du vill ha haff i kväll! Som besökare på Nyhetersamtycker du till användandet av s. Vill du sätta dig och prata eller ska vi fortsätta flörta på avstånd? Hej” (räck fram handen och presentera dig själv).


För att dra raggningsrepliker så krävs det både självförtroende och humor, med tanke på hur många som kollar snett på detta fenomen. Självförtroende är också en högt värderad egenskap hos potentiella partners och tyder på en god självkänsla. Alla behöver någon gång en bra raggningsreplik. Och det är inte alltid man har den rätta repliken på tungan.


Här hittar du en användbar blandning av roliga, vågade och charmiga raggningsrepliker att använda i krogvimlet. Ursäkta, vilken raggningsreplik funkar bäst på dej? Den driver med just raggningsrepliker – och främst vilka svar du får från olika typer av yrkespersoner. Kolla här: Rätt kul och ironiskt fördomsfullt, inte sant?


Mycket humor där i – men inga bra raggnignsrepliker enligt mig. Så om du vill ha en bra raggningsreplik som funkar helt seriöst på vem som helst då? Vad som funkar är givetvis oerhört individuellt och beror helt på person och situation.


Generellt kan man väl ändå säga att de bästa raggningsreplikerna är direkta frågor på vad din dejt precis pratat om – vilket visar att du är intresserad och har lyssnat. Dom här raggningsreplikerna skulle funka på mig. Du som har så små och söta skor måste väl vara rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg