måndag 8 januari 2018

Plugga teori hemma

Lär dig allt du måste kunna för att klara teoriprovet och ta körkort! Lättläst information om alla trafikregler och vägmärken. Plugga hemma och klara provet! Att gå hela körkortsutbildningen på en trafikskola är väldigt kostsamt. Dem nya reglerna gör det nog tyvär svårt.


Du kan ju plugga teorin hemma hur länge du vill men om du planerar att gå på körksolan så kan du inte skriva upp innan du skriver in dig på körskolan.

Man måste boka både teori och körningen samtidigt idag. Svårt att undvika distraktioner när du pluggar hemma. Använd dem istället för att få en känsla för vilka områden du är bra på och vad du behöver plugga mer på. Se till att du klarat alla delar av övningsproven innan du skriver teoriprovet. Gå på teorilektioner på körskolan.


Det kommer fördjupa din förståelse för det du pluggar in med hjälp av övningsproven och körkortsboken. Hej å hå, ska försöka plugga på teorin efter att jag har ätit min middag här på jobbet. Så här gör du för att plugga effektivt: Börja i god tid.

Det tar tid för hjärnan att lära sig mycket fakta, så det bästa rådet är att sätta igång att plugga teorin tidigt, gärna direkt när du börjar övningsköra. Det är hemskt att sitta och försöka trycka in information de sista dagarna (eller natten ?) innan provet. Hur ska jag plugga Teori.


Jag håller på att överraska min familj igenom att ta körkortet då ingen hemma har ett körkort. Ja håller på plugga till mitt körkort sedan ett tag tillbaka. Finns det några bra tips på hemsidor, hur man pluggar , vad som är viktigt att läsa innan trafikprovet.


Ja pluggar bara på datorerna i trafikolan. Ja har nyss fått godkänt på Fas C nu ska jag börja på F sedan kommer Repition. Ja nu var det ett tag sen igen. Jag ahr fullt upp på dagarna trots att jag bara är hemma just nu så gör jag saker hela tiden helt galet mycket. Jag bor väl mer eller mindre i stallet just nu jag pluggar massa teori och är med kompisar.


Jag skulle ju vilja jobba men vad gör man då? Perfekt för dig som ska plugga till körkortet! AnSan´s Trafikskola är ett av många företag som stöttar Gefle IFs verksamhet.


I år erbjuder dem även rabatt på hela körkortet till alla medlemmar i Gefle IF. Gör mer hemma och mindre på skolan! Gratis körkortsteori, körkortsfrågor, vägmärken och guider!

Gör obegränsat med prov och övningar under utbildningen. Under utbildningsperioden har du fri tillgång till körkortsfrågorna, teorin , övningarna och proven. Det var ganska likadant upplägg på studierna som i Sverige, med en blandning av teori och praktik.


Det var dock mer schemalagd utbildning i Spanien, hemma styr man mer själv. Det var jättebra lärare på universitetet, även om det administrativa inte alltid var lika effektivt som hemma. Självklart studerar du även körkortsteorin hemma , via böcker och testprov på datorn. Hos oss får du fri tillgång till alla datatester så du kan göra dem hur många gånger du vill online. Upplägget var samma som nättjänsten och jag kände igen frågorna också.


Så jag skrev som jag gjorde vid datorn hemma , fast mycket noggrannare – när jag pluggade hemma kanske jag var mer benägen att chansa än när jag väl satt där i skarpt läge. Du behöver inte släpa med dig tunga böcker, utan du kan enkelt logga in på t. Om du tröttnar på att plugga hemma är det inget som hindrar dig att ta med din laptop till ett café och plugga därifrån samtidigt som du dricker en god varm latte. Din webbläsare är för gammal, Trafikskola Onlines skolpanel kräver en nyare version.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg