torsdag 30 juni 2016

Otrogen kille

Jag har aldrig varit otrogen i hela mitt åriga liv, men jag har många jag vet, lika många killar som tjejer som varit otrogna. Dom har själva berättat för mig. Det som skrämmer mig mest är att jag har varit ute på krogen i år varje vecka och träffat massor av kvinnor som varit beredda att vara otrogna mot sina män. Otrohet är det värsta som finns och det kan vara svårt att förstå varför killar är otrogna mot sina flickvänner.


Här är fem vanliga anledningar. Här kan du läsa om några tecken på att hen är otrogen.

Men det finns några tecken i hens kroppsspråk som kan visa om hen är otrogen. Sajten Cosmopolitan har listat tio tecken som du borde hålla koll på om du misstänker att din älskling är otrogen mot dig. OTROGEN MOT POJKVÄN PRANK l Han börjar gråta!


Min kille slår mig - Duration: 6:21. Henrik Larsson 077views. Första gången Therése var otrogen mot sin dåvarande pojkvän var med en kille på krogen.


Han hade en sätt på mig-utstrålning, säger hon. Jag ville erövra honom, och efter sexet gick jag hem som om ingenting hade hänt.

Jag hade inte det minsta dåligt samvete den gången. Han var självisk och orättvis. Men jag var så kär att jag stannade kvar i förhållandet.


Jag fick inte den uppmärksamheten jag behövde men fick den av andra killar. Hans beteende gjorde så att jag tappade känslor till slut, så jag började träffa andra killar i smyg. Jag valde alltså att vara otrogen , det var inte ett misstag. Sen fick jag dåligt samvete hela kvällen och tyckte synd om min kille som inte har en aning om detta. Men samtidigt kan jag inte sluta träffa killen jag är otrogen med.


Jag är ju kåt mest hela tiden men tänder inte på min pojkvän, sexet är bara tråkigt och det ger mig inget. Testa om din partner är otrogen , bedrar dig, vänsterprasslar. Idag är det mer allmänt accepterat att ha vänner av motsatt kön, och vi spenderar mer tid på jobbet än någonsin tidigare.


Det är naturligtvis omöjligt för oss att förutspå om din partner är otrogen i ett online test. Då och då kan du få en känsla av att din partner har svikit ditt förtroende eller till och med varit otrogen mot dig. Det kanske dyker upp små ledtrådar som får dig att tänka till, även om din partner förnekar att något är fel… Den där känslan av att något är fel kan orsaka stor stress. Det är mycket fokus på den här playern till kille i din fråga.


Jag tycker du i stället skall fokusera mer på den relation du har i dag. Och den verkar ju vara körd.

Dels ”spanar du in” killar på gymmet, vilket väl kan vara okej, men sedan kliver du över gränsen och träffar en av dem. Och kanske behöver du svar på det här från din kille. Varför var han otrogen ? VET han att du mår såhär? Hur hanterar ni när du blir ledsen över det här?


Hur kan han trösta på bästa sätt? LÄS OCKSÅ: Kommer din partner vara otrogen ? Nära att ha sex på jobbet. Vi hade fantastiskt sex, och det kändes som han blev som en drog, jag kunde inte få nog. Vi började träffas allt oftare, mest hemma hos honom, men även utomhus och någon gång också hemma hos mig.


Före det, hade jag en hel del erfarenhet av killar och faktiskt ett par tjejer också. Så jag hade nog levt ut mina lustar ganska ordentligt i. Jag har varit otrogen med min lärare Jag är 21åring tjej o har varit med min kille i 4år Vi gifte oss för 2mån sen innan jag giftar mig typ i en månad började jag o min lärare chatta. Först pratade vi bara om skolan o mina betyg o såna saker men sen började det bli lite privat. För ett tag sedan fick jag veta att min kille har haft sex med en annan tjej. Jag blev jätteledsen när han berättade det och han verkade ångra sig och bad om ursäkt flera gånger.


Jag raderade hans nummer och bestämde mig för att inte träffa honom igen. Det jobbiga är att jag är jätteledsen hela tiden. Jag är en 32-årig kvinna, sambo med en ganska okej kille sedan två år. Jag har sett en framtid för oss med barn, hus och villa. Men så gjorde jag något väldigt dumt och konstigt för att vara mig.


På mitt jobb jobbar det en ganska dryg kille , lite åt stekarhållet. Vältränad och alltid klädd i snygg välsittande kostym. Den svenska killen blev uppringd och fick erbjudandet att skicka rosor till någon speciell, men hans svar chockade hans flickvän rejält. Som besökare på Nyhetersamtycker du till användandet av s. Man kan ha en så otrygg anknytning från uppväxten att man förstör sina parrelationer, när de börjar fördjupas – genom att vara otrogen.


Det här är inget som sker medvetet. Man kan också ha ett omättligt bekräftelsebehov, vara spänningssökande eller ha psykopatiska eller narcissistiska drag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg