fredag 17 juni 2016

Aktivera tv4 play

Vi är enormt stolta över att vara den första skandinaviska tv-tjänsten som lanseras i Apple TV. För att kunna använda Telia Play behöver du först aktivera tjänsten. Det gör du genom att klicka på aktiveringslänken som har skickats till dig via mejl eller sms.


Du kan också aktivera Telia Play på Mitt Telia, följ då guiden nedan. Detta gör TVför att framför allt kunna anpassa vilken reklam man visar för sina tittare. Förutom epost-adress och namn måste man. Inget resultat för sökningen tvplay.


Det kan vara så att du sökt efter ett program vi inte visar just nu. Georgina försöker hitta ett sätt att leva med sitt brott. Samtidigt som hemligheter från det förflutna river upp gamla sår från hennes barndom stiftar hon nya bekantskaper med den engelska rikemansfamiljen Eltham. Streama direkt i din TV, mobil eller surfplatta.


Aktivera tv4 play

Läs det senaste om programmen och vad som pågår bakom kulisserna. Hur aktiverar jag textningen på min TV-apparat? Numera sänds texten i alla kanaler på sid 1på TextTV , dvs SVT, SVT SVT Barn, SVToch Kunskapskanalen.


Om du inte har fått dina inloggningsuppgifter via mejl (sök efter ämnesrad Kom igång med Telia Play ) behöver du aktivera ditt konto på Mitt Telia. Fyll i kundnummer, postnummer och e-post - Ditt kundnummer hittar du på din faktura, beställningsbekräftelse eller inloggad på Mina Sidor. Vi sparar din historik i den här webbläsaren för att du ska kunna fortsätta titta där du senast slutade och få personliga tips. Slår du av funktionen tas listorna Fortsätt titta och Tips för dig bort och vi slutar spara din historik. Dessutom görs nyhetsklipp på dagens hetaste händelser, förklarande klipp och löpande väderprognoser.


Hur gör jag för att kunna se tvplay ? Jag har försökt installera acrobat reader player (som jag tror kanske är vad som behövs) utan att lyckas. All support står på engelska och jag lyckas inte klura ut vad som är problemet. Spana in Sonnys anpassning till ett normalt liv, UFC-kramarna och den nya Pokémonen på h. Sök efter Shockwave Flash Object (ett annat namn för Flash Player ) i listan med Tillägg. Kontrollera i statuskolumnen för att se om Shockwave Flash object har inaktiverats.


Om den är inaktivera klicka på raden för att Shockwave Flash object för att markera det. På C More hittar du underhållning för hela familjen. Du ser filmer, serier, sport och tv-program från TV4. Utan bindningsti avsluta när du vill! Välkommen in till Sveriges största TV-tjänst!


Titta på skärmar samtidigt. Prova veckor fritt Skapa ett konto på C More. Kom i gång med C More. TVPlay är gratis och kommer alltid vara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg