måndag 11 januari 2016

Romantik i vardagen

Den gamla fördomen lyder att det är männen som ska vara romantiska, men att det är kvinnorna som alltid längtar efter mer. Här försöker vi att bortse från den. Vi tycker att alla förtjänar lite romantik i tillvaron, och att alla ska få våga att vara romantiska också.


Sätt extra mycket fokus på kärlek, romantik och härliga dejter med din älskade. Ta reda på hur du du kan överraska och glädja din partner med de här fantastiska tipsen.

Varför inte tända några stearinljus, sätta på lite stämningsmusik, hälla upp en skumbad och be din älskling att dela det med dig? Relationer går upp och ner. Ibland känns de enkla och ibland skaver de rejält.


Men oavsett kärleksstatus krävs det att man jobbar på sitt förhållande för att få det att fungera i längden. Här är fem tips på enkla handlingar som skapar mer romantik i vardagen. Jag är verkligen lyckligt lottad över att få dela mitt liv med en sån underbar man som Jonas ️ när man minst anar det så överraskar han på både det ena.


Vad killar borde känna till i ett förhållande.

Doktor Love, medicine äktenskapsortope hobbyklarinettist. Då ter sig mina favoritserier från Danmark som alldeles för socialrealistiska. Politik - vem orkar med det? Men så sitter jag där på måndagarna och tittar på Follow the Money eller Arvingarna och tänker att bättre än så här kan det bara inte bli.


Men hur får man till lite romantik i sitt liv då? Det är väl den stora frågan. Ser du inte vad jag gör? Nu när semestern är slut så är det lätt att vi hamnar i våra vardagliga mönster igen, där romantik ofta kan glömmas bort, eller tas för givet.


Men låt den här hösten bli tiden då ni väcker er kärlek till liv igen. Här tipsar vi om enkla saker du kan göra i vardagen för att inte tappa gnistan i höst. Nu när alla hjärtans dag närmar sig tänkte jag fråga lite om hur mycket romantik ni har i vardagen. Det behöver inte handla om blommor, chokla sång och stora gester. Men självklart, händer sånt i erat förhållande, berätta!


Det finns många saker som vi ofta tar för givet i vår vardag. Att stanna upp och reflektera över saker och ting, see online kan vi se att det finns mängder av saker och ting som ökar omtanke och värme i vardagen för dig och dina nära och kära. Tillsammans med din partner så erbjuder vi er möjligheteten att unna er lite lyx i vardagen , till ett generöst rabatterat pris.

Erbjudandet gäller för alla rumstyper och inkluderar halvpension och Fjällgårdens goodiebag som väntar på er när ni checkar in. Vem drömmer inte om en romantisk weekend med sin käresta? Fly den gråa vardagen och få tid för varandra med romantiska middagar och promenader hand-i-hand. Vare sig du vill ha kulturupplevelser, storstadsshopping eller gourmetmat till en billig peng.


Denna blogg tar upp allt i från det som händer mig just nu. Lite skoj och om Länder och kommuner i sverige som besöker min sida m. Härligt tips Tror säkert att min pojkvän inte skulle fatta vad jag höll på med om jag gjorde så helt spontant och skulle. Skulle inte du kunna skriva ett inlägg om hur man kan överraska sin pojkvän bara sådär i vardagen ? Naturen ses som en spegel för själen.


För såväl lyriken som berättandet innebar romantikens skrivsätt en enorm frigörelse genom sitt fria språk, sina djärva sinnebilder, sina oförutsägbara handlingar – det sistnämnda i en sådan gra att romantiken kan sägas ha ställt växlarna för senare tiders deckarlitteratur. Romantikerna var mästare i att strukturera intriger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg