torsdag 17 december 2015

Medryttare sökes till c ponny

Hej, vi söker en medryttare till vår c - ponny Bella. Vi behöver i första hand någon som kan rida varannan helg (lör-sön alt fre-sön) samt ev. Bella är en snäll och välutbildad ponny som tävlats i hoppning, dressyr och fälttävlan.


Medryttare sökes till d ponny. Snäll i all hantering men kan vara tjurig.

Den billigaste annonsen finns tillgänglig för Kr. Kolla alla annonser från hundratals. Talangfull 5-årig c - ponny utlånas till rutinerad ryttare! Holländskt årigt sto efter atzeka vdl.


C - ponny även hon trygg, säker och kan ridas av alla. Supersnäll i all hantering och ridning. Ser gärna att du är lugn och ett plus är att du har någon form av erfarenhet av yngre hästar då även fast hon är grymt snäll så kan hon testa gränser när hon ser sin chans ;) hon är pigg och känslig. Allround: 200: 2: 160: Aug: Erfaren medryttare sökes för l.

Jag söker efter rätt person för ett långvarigt samarbete 1-dagar. Här kan du gratis annonsera efter medryttare , medryttarhästar, fodervärdar och skötare i hela Sverige. För att kunna ta del av alla funktioner på sidan måste du skapa ett konto. Klicka här för att skapa ett nytt konto. Duktig liten ryttare med ridvana sökes som medryttare till en mycket trevlig och snäll c - ponny modell mindre (cm).


Ponnyn är pigg och rolig att rida. Finns en duktig kunnig mamma eller storasyster finns eventuellt möjlighet att vara medryttare till en maxad D- ponny. Katy är ett tinker sto på år.


Rosie som min ponny heter söker en liten ryttare som vill sköta om henne någon gång i. Du måste fylla i e-post. Vi söker en medryttare till vår ljuvliga welshponny maxvikt kg. Hon är alert, pigg och lyhörd. Finns på ett litet stall med tre andra hästar min från tekniska högskolan med Roslagsbanan. Det tar minut att gå till stallet från hållplatsen.


Ridbana finns och härlig natur. Ingen stallskötsel behövs.

Letar efter medryttare til mitt D- ponny sto, arab-blanding på år. Snäll och trevlig liten häst -pigg och rolig att rida -men kräver en erfaren, lugn och orädd ryttare. Helhetstänk runt häst, skötsel, sysslor och kostnader.


Söker medryttare till D- ponny Hej! Stall nära Västerås med bussförbindelser. Hos oss är det trevlig stämning och vi stöttar varandra som hästägare. Eftersom min ponny är välutbildad bör du ha bra ridvana och ridit i minst år.


Det vore bra om du har dressyr inrikting, eftersom jag satsar mer på hoppningen. Du ska ta min ponny 2-ggr i veckan. Jag söker ansvarsfull, VUXEN (minst 18), hoppintresserad medryttare till min 3-åring. Han är en stor kille (174cm i juni) som kommer behöva tid.


Hippson Market (hippsonmarket.se) är en svensk köp- och säljtjänst för hästar och prylar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg