fredag 30 oktober 2015

Födelsedags dikter

Köp färdigskrivna tal av professionella talskrivare. Behöver du förslag för födelsedagsrim och födelsedags dikter ? Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera fina rim och dikter till födelsedag.


Kolla också: Text till födelsedagskort – Citat om älder – Roliga grattishälsningar.

Skicka födelsedagsblommor – Här hittar du bra erbjudanden. Födelsedagshälsningar förslag. Inriktning: dikt till födelsedag , födelsedagsdikt, grattis till dig, grattisdikt, på födelsedagen. Feed för att följa kommentarerna: RSS 2. Här är en av mina dikter (som också finns tryckt på kort): Till dig som blivit myndig - av Siv Andersson Nu är det upp till dig, nu får du själv bestämma vart du ska resa bort och vad du kallar hemma. Du väljer dina vägar, kan göra vad du vill.


Ja, även då du väljer att vänta lite till. Hur man vill ha sitt liv är inte lätt att.

Fina dikter till min dotter? Det känns så gott att fira den årsdag som blev din – den gör ju till de bästa som funnits någonsin. Hoppa till navigering Hoppa till sök.


Att fira födelsedagar är sunt. Njut av åkturen, och grattis på födelsedagen ! Må din födelsedag vara kul och avkopplande. Min födelsedagsönskan är att du skall fortsätta att njuta av ditt liv, din lilla livsnjutare!


Du förtjänar en mycket lycklig födelsedag , njut! Här finns rim, tal, sånger med flera tips för födelsedags hyllningar. Kom ihåg att hålla det kort!


Grattis på födelsedagen min underbara vän, du är en stjärna och jag älskar dig. På fest vill vi prata, skratta, äta och dansa, inte somna till långrandiga tal. På smarta tips ser du hur långt ett tal blir. Sam Levenson “Dina barn behöver din närvaro mer än dina presenter. Jesse Jackson “Våra födelsedagar är fjädrar av den breda vingen av tid.


GRATTIS till din dotter på hennes födelsedag Sv: mm, det var typ sådana utväxter jag tittade efter kramar. Mina dikter får gärna citeras fritt i privata sammanhang, med mitt namn angivet som författare.

Men om du vill använda mina dikter på något annat sätt, kanske till något du vill sälja eller sprida i större skala, så vill jag att du kontaktar mig först. Mina gyllene ord på din födelsedag …”Le medan du fortfarande har tänder kvar! Dikten Vår kärleks ögonblick har tonsatts och resulterat i en jättefin bröllopssång.


Lyssna via länken här: När du och jag blev vi- lyssna på sången här! När jag ser dig skiner du som en sol bara för att du är så cool. Dina läppar är så varma att jag smälter med detsamma.


Att ge dig en kram är det bästa med dan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg