tisdag 5 september 2017

Comviq kundservice nummer

Ring eller chatta med oss på kundtjänst. Du hittar även svar på många frågor i våra hjälpartiklar. Vi delar mobilnät med Telia,. Comviq täcker av Sverige.


Dina MMS-inställningar sköts oftast automatiskt om du har en. Här får du hjälp med SIM-kortsfrågor, hur du kommer igång. Vi skulle vilja visa dig en beskrivning här men webbplatsen. Oavsett var i världen du befinner dig.


Där får du även svar på varför du kan ha dålig täckning. Operatören är en del av det internationella svenska telekomföretaget Teleoch använder Tele2s-nätverk. För att spärra ditt abonnemang använder du samma nummer som ovan.


Comviq kundservice nummer

Alla SIM-kort som finns hos våra ombud är trippel-SIM som passar alla mobiler. Du behåller ditt gamla nummer när du hämtar ut ett nytt SIM-kort hos ett ombud. Här har vi samlat all information du kan behöva kring ditt kontantkort. Hur du registrerar, aktiverar och laddar det.


Efter att väntat över månad för nytt nummer så tröttnade jag. Kontaktade kundtjänst för 5e gången och blev mycket illa bemöt! Blev anklagad för att ljuga och att det var mitt eget fel att jag inte fått något nummer. Bestämde mig för att beställa från ett annat bolag och fick nytt nummer på en gång. Allt från enkla mobiler till de senaste modellerna.


Telia erbjuder kundservice genom tre olika kanaler. Chatt, telefon och e-post. Var hittar jag belopp och OCR- nummer ? Logga in på Mittför att se dina sex senaste fakturor samt OCR- nummer och belopp. Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din faktura, e-faktura, hur du aktiverar ditt SIM-kort, hittar PIN- och PUK-koder och om det pågår. Om du vill kan du kan tidigarelägga din nummerflytt genom att kontakta kundservice eller gå in i en Tele2-butik.


Jag ringde telekundtjänst för företag eftersom att jag ville starta ett telefonabonnemang för mitt nya bolag. Jag undrade även om jag kunde överföra mitt nummer från comviq kontantkort och det var inga problem. Allt löstes väldigt smidigt och jag måste ge dom högsta betyg! Här hittar du driftinformation, manualer och får hjälp att felsöka.


Comviq kundservice nummer

Vi svarar på vanliga frågor om din faktura, digital-tv, bredband och telefoni. Kontakta oss på kundservice om dina privata försäkringar. Du kan ringa, mejla eller chatta med oss på vardagar och helger. Få svar på vanliga frågor här. Men lugn, det är lätt att fixa!


Gå till Inställningar. Du kan inte ändra till vilket nummer du vill, det måste vara ditt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg