Här finner du kontaktuppgifterna till vår Kundservice via e-post, telefon eller chatt. Välkommen till Tele! Har du inte fått svar på dina frågor via Support eller Mitt Teleså är du mer än välkommen att kontakta oss. För bästa möjliga service och snabbare hjälp är det viktigt att du väljer rätt knappval om vad ditt ärende handlar om.
Du vet väl att du kan få svar på många frågor via Mitt Tele?
Hos vår support får du information om och hjälp med bl a din faktura, e-faktura, hur du aktiverar ditt SIM-kort, hittar PIN- och PUK-koder och om det pågår. Det går utmärkt att överlåta ett Televäxel-avtal till ett annat företag. Enklast gör man en överlåtelse genom att skriva ut en överlåtelseblankett för växeltjänsten. Både frånträdande och tillträdande kund behöver skriva på blanketten och en sedvanlig kreditkontroll kommer göras.
De har många olika avdelingar på kundtjänsten så att du kan få så bra kundservice som möjligt. Tänk på att om du är privatkund så måste du vända till kundtjänsten för privatpersoner och företag borde vända sig till kundtjänsten för företag. Du kan nå Telekundservice på två olika sätt chatt eller telefon.
I dag invigdes Tele2s nya kontor i Karlskoga. Verksamheten i Karlskoga arbetar med kundservice och sysselsätter för närvarande 2personer. De nya lokalerna invigdes av TeleSveriges VD Thomas Ekman. Teleerbjuder prisvärda och användarvänliga kommunikationstjänster med hög kvalitet. Vårt erbjudande omfattar produkter och tjänster inom mobil telefoni, fast telefoni, bredban kabel-TV och innehållstjänster.
För frågor av finansiell karaktär, kontakta vår Investor Relations. Behöver du komma i kontakt med Comviqs kundservice ? Ring eller chatta med oss på kundtjänst. Du hittar även svar på många frågor i våra hjälpartiklar. Som kund hos Televill vi ge dig den frihet du förtjänar. Du ska känna dig trygg med att vi alltid har det bästa alternativet för dig.
Hos oss är det enkelt att vara kun även när du vill byta abonnemang eller telefon. Undrar du över något när det gäller mobilabonnemang, till exempel hur du förlänger eller avslutar ditt abonnemang? Eller vilka tjänster som ingår och går att.
Telia erbjuder kundservice genom tre olika kanaler.
Chatt, telefon och e-post. Oavsett hur du kontaktar kundtjänsten får du välja ett område så att du kommer till rätt avdelning. Beställer du hos vår kundservice eller i butik säger du bara att du vill byta med Change, beställer du på nätet fyller du i att du vill använda Change.
I alla fall får du välja i vilken av våra butiker bytet ska ske. Kontakta Kundservice så hjälper vi dig. Vårt förmånskoncept Com Hem Mer är enkelt.
För varje abonnemang du har hos oss eller hos Telefår du en förmån. Här hittar du kontaktuppgifter till vår Kundservice samt våra 3Butiker. Vi finns tillgängliga via telefon, e-post, chatt, sociala medier och 3Community.
Skriv in verifikations-koden här. Comviq är mobiloperatören som pressar priserna. Vi erbjuder billiga alternativ för mobiltelefoni. Jämför våra erbjudanden.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.