fredag 28 juni 2019

Jag älskar dig dikter

Min kärlek till dig är så himla stor. Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Jag älskar dig jättemycket jag skulle kunna ge dig en hel blomsteraffär. Du är världens bästa flickvän som jag har.


Hur kunde jag vara så dum som trodde att du var något för mig?

Et liv med historier med oplevelser det er et rigtigt forfatterliv. Skriven av: Flemming rasmussen. Det kommer direkt från hjärtat, det går inte att förklara mina känslor för dig. Det är som en glödbit som aldrig slocknar.


Nu står jag här och tänker på denna tjej som jag gillar allra mest i hela världen och med dig vill jag åka med hela färden med den underbaraste tjejen i världen och jag vill aldrig förlora dig för jag älskar bara dig och jag hoppas att du älskar mig. Och att du valde mig är sjukt. Du väckte det glada i mig, och om jag kunde skulle jag ta ner månen åt dig.


Du förtjänar det allra bästa, även om jag inte alltid kan ge dig det så stannar du hos mig?

Lämna mig inte, för jag älskar dig. Du och jag för allti glöm inte det. Jag har aldrig känt så här för nån annan, som jag känner för dig.


Tack för att du finns vid min sida. Det finns bara en som är äkta. Jag tror knappt, att jag fattat det än jag har funnit en man, men också en vän.


Därför vill jag att du skall veta det nu Du är min älskling, allra käraste du! Så som jag kommer att skada dig. Jag önskar av hela mitt hjärta att det som nu finns mellan oss ska gå över.


Jag längtar ständigt efter dig så som natt och dag längtar efter varann Jag åtrår dig så som livet åtrår evigheten! Dikter är bra för god hälsa. Poesi är hur bra som helst för dig och din hälsa.


TV gör dig dum i huvudet. Skynda dig älskade , skynda att älska , dagarna mörknar minut för minut, tänd våra ljus, det är nära till natten, snart är den blommande sommarn slut. Nu blåser storm därute och stänger sommarns dörr, det är för sent för att undra och leta.


Hälsning 5: Jag har skickat en dikt med blommorna för min brors examen. Andra liknande dikter.

Hoppa till navigering Hoppa till sök. Kärlek Underkategorier. Denna kategori har följande underkategorier. Kom tillbaks min son, jag älskar dig ! Kanske våren kan bringa mig ett hopp?


Lindra smärtan och plågan i min kropp. Jag saknar dig mer än blommorna saknar värmen om vintern. Vi listar sex av hennes mest omtyckta,.


Bodil Malmsten är en av Sveriges mest älskade diktare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg