måndag 30 december 2019

Thailändskor utnyttjar svenska män

Fröken Mias Hjärtefrågor~image credit. Nu går thailändska myndigheter ut i Thailand och varnar kvinnor att följa med svenska män till Sverige. I en tv-dokumentär som finansierats av thailändska utrikesdepartementet och sänts i den statliga Kanal 1 berättar en 32-årig kvinna sin historia. Hon mötte den svenske mannen i Thailand när han var där på semester.


Tu förklarar att hon är körd bland thailändska män , då ingen vill ta hand om hennes dotter. Kannika Singthong, 2 tycker att svenska killar är snyggare än thailändska. Sambon Niclas From, 3 har alltid varit svag för asiatiska tjejer. Om jag är törstig så behöver jag inte hämta ett glas vatten själv, hon hämtar det åt mig.


Jag tror det här lockar en jävla massa svenska män. För vem fan vill inte bli behandlad som en kung”, förklarar en man i 40-årsåldern. Det har känts som en tidsfråga innan jag skulle bli ihop med en tjej därifrån.


I Sverige har våren knappt kommit än men i Thailand är värmen behaglig. Brage Hägglun 57: De är inte så tjuriga och det är inga sura miner när man kommer hem. Vad tråkigt det finns så mycket fördommar om det här. Själv kommer jag från thailand inte med nån man utan med med min familjen för år sen.


När nån frågar var jag är ifrån vill jag inte ens säga att jag är från thailand. Svara man att man är där ifrån känns verkligen som om folk dömer ut en direkt. Hej hae själv sett bedrövelsen med åriga fina thailändskor gå tre steg bakom en fyllevullen åring men själv är jag ovh söker en kärleksfull kvinna runt som jag vill ge och få respekt av, inget barluder utan en kvinna mer från landet där dom trevliga kvinnorna finns,även svenska män blir lurade på löpande band skall. När det gäller svenska män och thailändskor (eller tyska män och thailändskor för den delen) är som sagt min erfarenhet att männen är kräsna och inte vill ha kvinnor som är jämnåriga eller bara något yngre, trots att dessa är mindre nergångna än de själva.


Jag gillar inte alla thailändskor på precis samma sätt som jag inte gillar alla svenskor men jag älskar min fru som kommer från Thailand. Det är aldeless för många äldre män som är tillsamman med unga thailändskor. Sen har hon en annan kompis, en bra tjej som blev lämnad av sin svenska man men som inte vill hem till Thailand utan vill bo här. Hon kämpar för att lära sig språket och söker aktivt jobb, men hon hittar ingen man som inte vill något annat än att utnyttja henne.


Om du har varit i Thailand så vet du att det är lätt att träffa thailändska tjejer i barer, på gatan och nästan överallt. Men hur hittar man kvinnor som är fru-material? Ofta om man ger sig ut i nattlivet i turistorter så blir man automatiskt sedd som en levande bankomat. Dejting asiater, thailändskor , filippinskor.


Thailändskor utnyttjar svenska män

Och ja, thailändskor är intelligenta. Jag stör mig oerhört på de svenska män som inte tar hand om sina kvinnor, försöker utnyttja eller försumma dem. Att svenska kvinnor är avundsjuka är inte ett påstående, men en fundering? Därför jag riktar mig mot kvinnor här. Här hittar du alla dejtingsidor med asiatiska och thailändska tjejer.


Nischade dejtingsajter inom denna kategori är mestadels för män som är svaga för asiatiska kvinnor. Många svenska män träffar asiatiska tjejer via nätet och det är inte ovanligt att de gifter sig med och tar hem kvinnan i sitt liv till Sverige. Tusentals svenskar söker sig till Thailands stränder vintertid. Samtidigt visar SvD:s granskning att allt fler thailändskor sätter sig på planet åt andra hållet – med drömmar om ett bättre liv i Sverige. Men många blir offer för så kallad fruimport.


På kvinnojourerna kallar man dem till och med för ”nutidens slavar”. En av anledningar till att thailändskor vill ha svenska män kan vara att de är ledsna på thailändare som kan vara oansvariga och våldsamma i sina förhållanden. Sexhandeln som kallas för semesterromanser.


Jag blev så illa berörd när jag satt och tittade på 5:ans program Outsiders igår kväll och det handlade om kvinnliga sexturister. Svenska män vill ha thailändskor – Thaidejting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg