fredag 13 september 2019

Snyggast se bilder

Lägger man upp den får man börja räkna den som allmänegendom och vill man inte att bilderna används får man låta bli att lägga upp dom. Allmänheten har ingen respekt alls för vår vilja att kontrollera våra bilder , dom bryr sig inte ett smack om det, vill dom ha en bild på en hund så googlar dom upp en och tar den dom vill ha. Men grabbar på gården och här omkring som är över verkar inte ha nått emot detta. Utforska ololofs anslagstavla Snyggast! Visa fler idéer om Bilar, Fordon och Bil.


Jag har väldigt blandad smak själv när det kommer till tuttar, dessa donnor har jag alltid ansett har perfekta bröst till deras perfekta kroppar!

Och den här bilden har hängt med sedan min första OP för år sedan. Dock skulle kanske inte dessa tuttar se mycket ut för världen på en annan kropp, men helheten är jättefin. Han raggar förmodligen seriöst på snyggast. Jag undrar vad fan det är för kille jag har träffat.


Ska leta upp om C har snyggast nu. Då lovar jag att vi inte umgås på Alla hjärtans dag. För inte så länge sedan var en snygg författare alkoholistsliten, svartklädd och introvert.


Det var före Daniel Sjölin, Sara Stridsberg och Jonas Hassen Khemiri.

Nu har metrosexuella prettyboys, råsnygga feminister och exotiska hingstar erövrat parnassen. Bon utreder den litterära fåfängan. Möjligheten att lägga upp bilder av sig själv och andra finns på en rad webbsajter. Ju mer hud som visas desto högre poäng, tycks ­vara den rådande normen – framför allt för tjejernas del.


Privata foton på heta tonårstjejer samt mycket mer på MinaNakenbilder. TV4rider på tonåringars utseendefixering och startar ett nytt program som ska heta Snyggast i. Det tar inte många minuter innan en påhittad elvaårig flicka kontaktas av flera män på hemsidan snyggast. De vill ha bilder , chatta på msn och en vill köpa sex. Deltagarna bestod av ett kärlekspar som skulle jämföra sina egna utseenden med bilder på andra personer. Publiken röstade på personen som de tyckte var snyggast och om de tyckte som deltagarna vann deltagarna pengar.


Programmet inspirerades av webbplatsen Snyggast. Josefin Crafoord och Erik Ekstrand. Ser man det som oskyldiga bilder så är man rejält avtrubbad.


Jag frågade om hon hade lagt ut någon bild , men hon sa att hon aldrig skulle göra det tack och lov. Hejsan alla fragbite användare! Om någon skulle ta och skicka in bilder på något annan och Snyggast.


Vad jag har hört så kan bilder anmälas och de plockas ned då, men kan det hända något mer ? Sno tipsen från de bäst klädda killarna på Stockholms modevecka.

Alltså, hur sjukt är det i samhället? På den tiden (detta var ändå ca år sen, utvecklingen på Internet går fort!) var det ändå ganska sällsynt med såpass vågade bilder i chattsammanhang, jag tänkte inte ens tanken på att lägga ut så sexuella bilder på mig själv. Som topic lyder så suger ju snyggast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg