onsdag 4 juli 2018

Medryttare sökes malmö

Medryttare sökes till trevligt s. Allround: 200: 2: 160: Aug: Erfaren medryttare sökes för l. Join this group to see the discussion, post and comment. Hästskötare med erfarenhet sökes. Väldigt gärna någon som kan hjälpa till med löshoppning på lördag förmiddagen Någon som gillar hästar och som kanske har hållit på med häst i unga år eller kanske gått i väggen eller bara har gått om tid och behöver ett stall att pyssla om.

Däremot så har jag ett extra stort intresse för hästar. Vill gärna få skansen att rida. Han står i ett mysigt stall mellan Enköping och Grillby med många fina ridvägar. Kunde inte ladda in sökresultat Försök igen. Jag vill ha en medryttare som vill tävla och träna hoppning, rida dressyr och markarbete på mig som är en välriden valack på ca 1. Jag finns i Bjärred med bra kommunikationer till Lund o Malmö.


Här finns ridbana, ridhus och ganska fina ridvägar.

Jag behöver en ngt bestämd ryttare så jag inte alltid får som jag vill. Hej jag är en tjej på år som rider på ridskola en gång i Clas. Hej, Jag är en tjej på år som rider på ridskola en gång i ve.


Stockhol2Kr: 2: År: Jul: Uteritter och stallmys. Jag heter Louise och är år gammal. Helhetstänk runt häst, skötsel, sysslor och kostnader. Stall nära Västerås med bussförbindelser. Hos oss är det trevlig stämning och vi stöttar varandra som hästägare.


Om du varit anställd i Malmö stad tidigare kommer vi vilja ta referens från personen som var din chef. Vi tar endast referenser på våra slutkandidater och vi stämmer alltid av med dig innan vi kontaktar referenten. Han är en stor kille (174cm i juni) som kommer behöva tid.


Snäll i all hantering men kan vara tjurig ibland. Jag letar efter någon som tycker om att rida ut men kanske även ibland vill rida på ridbanan. Söker en lugn person som är.


Min häst är snäll att rida ut på och tycker att om att komma ut och trav och galoppera lite, han gillar att man pysslar med honom och tar sig tid och klia lite.

Du är en ansvarsfull och erfaren hästmänniska med intresse av ett långsiktigt engagemang i en topphäst där du får möjlighet att både utvecklas som ryttare och tävla! Lite om mig: Jag har ridit i nästan år i ridskola i Malmö (Mcr) men är inte jätte bra på hoppning, älskar det dock. Jag söker någon som vill dela häst med mig. Har haft två medryttar hästar innan då en av dom var i Staffanstorp för vi bodde i malmö , sen har jag haft en i Klippan. Ganska erfaren, inte rädd och redo att utforska!


Jag bor i Malmö , har ridit i ungefär år. Den billigaste annonsen finns tillgänglig för Kr. Kolla alla annonser från hundratals.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg