fredag 8 december 2017

Annons blocket

Gå direkt till innehållet. Blocket är Sveriges största marknadsplats. Betala med kort gör du genom att skriva klart din annons och sedan klickar på “Kortbetalning” längst ned i annonsen.


Telefonbetalning När du använder telefonbetalning kan du endast göra det från svenska fasta analoga abonnemang och mobilabonnemang utan kontantkort. Volkswagen Golf 5-dörrar 1.

På så vis får du översikt över alla dina aktiva och publicerade annonser. Det är nämligen här, under ditt Schibsted-konto, alla dina annonser hamnar! Du som annonserar som privatperson kan på ett enkelt och smidigt sätt hantera dina annonser här, se antal besök, mottagna mejl samt på vilken sida din annons finns på vid en sökning.


Leta upp din annons och klicka på länken “Ta bort eller ändra” i din annons. Skicka din förfrågan här. Varje annons måste ha en specifik placeringsort.


Vårt system tillåter inte att man väljer flera orter i samma annons , det är heller inte möjligt att välja hemmakontor alt hela Sverige.

Vad ska jag tänka på när jag skapar min annons ? Vilken hyra ska jag ta? Hur kan jag redigera min annons ? Vad är en övernattningslägenhet? Kan jag återaktivera min annons ? Hur tar jag bort min annons ? Vad innebär det att hyresgästen kan lägga ett bud? Står det Bostaden är uthyrd måste du skapa en ny annons då denna inte kan bli återaktiverad. Du gör det enkelt genom att klicka på duplikationsknappen i högra hörnet på annonsen.


Om din annons däremot status Stängd eller Arkiverad kan du enkelt publicera den genom att klicka på Redigera. Det är både enkelt och kostnadseffektivt att sköta din rekrytering hos oss. Din annons syns för tusentals besökare, och potentiella köpare, varje dag hos oss och våra partners. Lägg in dina annonser gratis, snabbt och enkelt. Uppe på vinden för att inspektera beståndet av äggkartonger, DE FINNS KVAR!


Hundkvinnan har inte hittat dem ännu, och plötsligt slår det mig med full kraft att hon naturligtvis vet var kartongerna är nu.

Under fliken Mina annonser klickar du på Redigera annons för den annons du vill ta bort. Längst ner på sidan finns sedan valet att ta bort din annons. Skulle du senare ångra dig och vilja publicera den på nytt finns den sparad under mina annonser.


För att kunna ta emot ansökningar måste din annons vara publicerad. Nu har jag lagt upp en annons , men undrar hur jag ska göra när varan är såld? Hittar inte funktionen för att avsluta. Din annons kommer att finnas på hemsidan upp till månader men du kan givetvis ta bort annonsen när du sålt din produkt.


Gratis för både privatpersoner och företag. Senaste annonsen med Köp nu! Annonsera hos ABC- annons. Vit topp med urringad rygg. Vill du också sälja säkert och få betalt direkt av Klarna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg