onsdag 9 november 2016

Citat om kärlek till barn

Här är författarens bästa citat. Vi har skickat ett mejl till din epostadress. Kärlek är något vi alla vet om. Våra föräldrar, pojkvän, barn , husdjur, vänner etc.


Dessa citat av kärlek visar de saker du behöver veta och se. Utan kärlek finns inget liv.

Jag hoppas att du kommer att dela sjuka med de du älskar. Jag behöver inte sånt krångel. Barn behöver kärlek ,. Adam, år) Hur bestämmer man sig för vem man ska gifta sig med?


Du måste hitta någon som tycker om samma saker. Om du till exempel tycker om sport, ska hon tycka om att du tycker om sport, och förse dig med chips och dip under tiden. Att vara småbarnsmamma är det hårdaste jag varit med om.


Att veta att du är där - oavsett om det är nära eller långt borta - betyder att jag aldrig är helt ensam.

Den överväldigande kärleken. Henry Ward Beecher) Så klart, om du tycker om dina barn , om du älskar dem från första andetaget, då börjar du själv också om på nytt, i dem, med dem, och så blir världen än en gång ännu lite mer betydelsefull. Om det är din mamma kan du kyssa henne när som helst. Men om det är någon annan måste du fråga först.


Jag ser på det så här: Att kyssas är kul om du tycker om det, men det är ett fritt land och ingen borde tvingas till det. Hur får man kärleken att vara? När jag slåss med min lillebror får jag inte slå tillbaka. Det gör jag inte heller. Inte som barn sagt det har jag redan utan jag vill ha andra.


Eftersom dessa citat om kärlek ofta kan relatera till dina egna känslor och behov, kan de användas. En mamma håller sina barn i handen en kort stund i livet, men för alltid i sitt hjärta. Citat om kärlek och mod. Då har du kommit till rätt ställe. Skicka blommor till den nyföddat – Här hittar du bra erbjudanden.


Dikter om barn – Dikt av 45. Bara du minns när du blir. Men kärleken är ju inte bara något för par, här ryms det förstås många andra relationer och det är vanligt med kärleksfulla citat som handlar om familj, barn och vänskapsrelationer.

Den som inga barn har, vet inte vad äkta kärlek är. Behöver du förslag för kärleksdikter? Letar efter roliga citat om kärlek , bröllop mm att ha i festhäftet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg