torsdag 3 november 2016

Blogg magdalena graaf

Under ledning av producenterna Christer Sandelin, Per Adebratt och Tommy Ekman gav sig systrarna in i musikbranschen. Någon skrev att jag ser ut som Caitlyn Jenner på en bild i. Skrev fan stressade så mycket imorse att jag glömde bh:n. Apropå hår… För länge sedan skrev du om. Tror att en av våra härliga tjejer härinne har knäckt koden!


Jag vill börja med att tacka tjejerna på Ystad lasarett för.

Vi kom iväg runt igår kväll. Det blir ALLTID senare än. Testa och tipsa gärna mig efter om ni hittat någon bok ni rekommenderar. Nextory eller på länken HÄR! Vi använder cookies för att förbättra funktionaliteten på våra sajter, för att kunna rikta relevant innehåll och annonser till dig och för att vi ska kunna.


Jag har svårt att förstå vad en realityserie om några som inte gjort ngt speciellt ska tillföra. Wahlgrens värl ja där finns det en karriär och hårt arbete att följa. Vad finns att följa hos Graaf ? Hårt arbete, blogg och.

Första gången jag bloggar från en dator…. Magdalena Graafs blogg. Kan nog vara första gången på typ år, sedan jag bodde i Sigtuna som.


Också lite märkligt – att göra reklam för en massa olika piller i samma inlägg som man berättar om sonen bortgång. Kunde inte det väntat lite? Efter frieriet har paret haft svårt att få ihop planeringen gällande ett bröllop.


Gott nytt år min fina vän. Jag är verkligen välsignad med sååå många vänner! Hade du ett fint nyårsfirande? Jag lyckades logga ut från mitt WordPress och fick inte hjälp förrän idag med att komma in.


Så förlåt min frånvaro. En blandning av kärlek, tårar, skratt och allvar. Den blonda före detta glamourmodellen driver en populär blogg men flera av de som läser den hyser inte riktigt respekt eller förståelse för hur en kommersiell blogg fungerar.


Något som det alltid kommer sura kommentarer om. Klart som korvspa inte sant? I går kväll föddes deras efterlängtade lilla son. Paret bor tillsammans i en 16-miljoners villa i Djursholm, och tillsammans har de sönerna Charlie och Louie. För smal ska man inte vara efter 4 då ser man utmärglad och trött ut.


Hon berättar nu hur hon har återfunnit glädje i livet, i ett inlägg på sin blogg.

Känner en sån varm och skön glädje i kroppen, som jag inte känt på länge? Julpyntat ännu lite mer har jag gjort också. Har mycket roligt på gång, snart får jag träffa flickorna och.


Vi pratade om hennes nystartade pod med psykiatern David Eberhar om tv-jobben och om, barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg