fredag 1 februari 2019

Var träffar man killar

Har förstått att det finns många skumma typer ute på nätet samtidigt som att det är lite spännande att prata och lära känna en helt ny person. Jag gillar att vara ute på krogen men att ragga är inte min grej. Man får kyssa många grodor för att hitta sin.


Gud vet var han vaknar. Visar endast inlägg av Anonym - Visa alla. Att ha en bild av hur din nästa kärlek ska vara gör det supersvårt att träffa hen.

Var öppen och testa en helt annan typ än du brukar träffa eller ge den där dejten en till chans även om ni inte klickade första gången ni sågs. Oavsett om du träffar din nya kärlek eller inte, så kommer du garanterat ha kul när du vidgar dina. Det man konkret gör i dag är att försöka fånga killarna i den åldern då det behövs.


Killarna får träffas själva för att de har andra utmaningar än tjejerna exempelvis. Man har olika träffar för killar för att de ska få en chans att lyfta sig. Vi har haft ganska svårt att få utövare överlag att stanna på lång sikt. Hur fasen träffar man killar egentligen, när man inte blir bjuden på fester eller har någon fritidsaktivitet?


Jag tycker att jag är en relativt söt tjej, jag vet att jag kan få folk att skratta, jag är alltid glad och social, det borde inte vara så svårt så fort jag får möjligheten.

Igår när det var fredagkväll och jag hängde på gymmet vid 19-tiden så slog det mig… Det var hur mycket killar som helst på gymmet när jag gick och jag fick en känsla av att om man är singel och tröttnat på att träffa killar på krogen ska man såklart hänga på gymmet en fredagkväll! Träffa tjejer och killar här Mötesplatsen är ett perfekt ställe för dig som är singel och som vill prova på dejting på nätet. Här kommer du snabbt i kontakt med tusentals singlar som du kan prata och umgås med. Hos oss kan du skicka meddelanden och se hur väl du matchar mot andra singlar.


Men att veta hur man charmar en kille kan bli lite knepig om man tänker på det och bara inte vet vad man ska göra i allmänhet. Med det sagt kan du inte veta vad en kille gillar eller hur man går vidare när man träffar någon. Jag har vart singel i några år nu och tänkte att detta måste ju vara rätt forum att fråga!


Frågan Hur man träffar en kille ? Många tjejer tycker att det första steget ska göras av en man. Och de väntar på det här steget. De väntar, istället för att göra sig själva.


Hur känner man till en ung man ? För det första måste förtrogen vara noggrann förberedd. Man kan bli lurad ja, men där handlar allt om sunt förnuft, gå efter magkänslan, vara smart, försiktig. Det märks oftast när en kille är skum och ska man träffas ska det vara offentligt. Jag träffade min ute först, andra gången hemma hos honom.


Gick efter magkänslan där och jag kände mig väldigt trygg med honom.

Det står att man inte ska vara för framfusig, men för mig har det funkat fint att vilja träffas snabbt. Jag brukar föreslå att träffas redan nästa dag och har varit på dejter bara några dagar efter första chat-kontakten. Tycker det är trögt att sitta och chatta alltför länge innan man träffas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg