torsdag 28 februari 2019

Sista brevet från din älskade film

Skickas inom 3-vardagar. Boken har st läsarrecensioner. Sista brevet från din älskade är en historielektion om Englands 60-tal med fokus på kvinnor, och förmodligen den enda i sitt slag som lyckas underhålla hela vägen igenom.


Jag faller inte helt för karaktärerna. Ellie är väldigt egoistisk och rätt hård mot sina vänner. Just nu läser jag ett gäng recensionsexemplar och jag skriver således texter inför framtiden. Det är en romantisk historia med två olika tidsplan.


Tillbaka till sökresultatet. Jojo Moyes är numera en av mina favoritförfattare, och det var med stor förväntan jag såg fram mot att läsa den här. Alltid bra priser, fri frakt från 1kr och snabb leverans. Hon vaknar upp på sjukhus och minns absolut ingenting, inte vem hon är, inte att hon är gift. Faktum är att den känns skapligt onödig.


Däremot känner hon att något saknas i hennes liv. Hon börjar gå igenom sitt hem och hittar ett undangömt brev , det är kärleksfullt och skrivet av en man som ber henne lämna sin man. Jennifer Sterling vaknar upp på sjukhuset och minns ingenting från den fruktansvärda bilolyckan som gjorde att hon hamnade där.


Hon minns inte sin man, vänner eller ens vem hon själv är. Hon känner sig som en främling i sitt eget liv. Har läst Livet efter dig.


Fick Sista brevet från min älskade i mors dags present av min dotter Mathilda. Eftersom jag tänkt köpa den efter ditt boktips! Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).


Byt surfläge för att kunna lägga artiklar i varukorgen. Alltså Jojo Moyes har verkligen kommit att bli en ny favorit hos mig. Nu har jag ju en del kvar att läsa men ändå. Jag älskar den här typen av historier, med dåtid och nutid blandat.


Sista brevet från din älskade film

En av Jojo Moyes bästa böcker. Inte lika tung som Livet efter dig, men väldigt känslosam och en fin kärlekshistoria. Webbplatsen använder sig av kakor (cookies) för olika funktioner och för att ge en bra användarupplevelse. Information om våra kakor.


Jag kom aldrig riktigt in i den, drabbades aldrig av den där måste-läsa-färdigt-frenesin jag har fått av andra Moyes-böcker. Inte den tragiska bilolyckan som gjort att hon hamnat där, inte sin man, inte ens vem hon är. Jennifer vaknar upp på sjukhus och minns ingenting, inte sin man, inte vem hon är.


Sista brevet från din älskade film

Lyssningstid: 12h min. Tills hon hittar ett passionerat brev ,. Journalisten Ellie Haworths liv blev inte riktigt som hon tänkt sig. Hon är strax över och lever för sitt arbete.


Hon kommer hem till sin man och försöker återerövra sina minnen. Men hon känner att det är något som saknas. Borde hon inte känna mer för sin man.


Men Jennifer kan inte skaka av sig känslan av att det är något som inte stämmer. Färdig att skickas, kr kr. Finns i lager, 2kr. Jag tyckte den var riktigt bra.


Tycker verkligen om Jojo Moyes böcker, ska verkligen försöka hinna med att läsa flera av hennes tidigare utgivna böcker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg