tisdag 12 februari 2019

Gkk konståkning

Göteborgs Konståkningsklubb Synchro - Konståkning. Glädje - Glöd - Gemenskap, vi gör det bra tillsammans. Första gången är en prova på gång och helt gratis!


Terminstart är vecka 2. Välkommen att anmäla er! När och var: Torsdagar 21. Ida att köra lite roliga steg och formationer på isen med åkarna! Den träningen är öppen för alla! Vi är GKK synchros debutantlag.


Du är välkommen att börja åka med oss om du tagit märke 6. Tränat har jag gjort hela livet, där de flesta åren utgjorts av konståkning , fotboll och sen brasiliansk jiujitsu. Efter att ha tröttnat på att killar satte sig på mig på BJJn gick jag helt över till att gymma och det var väl då jag kom på att mitt mål med träningen var att bli stark. Vi kör igång nya terminer i september och januari varje säsong på Läkerol Arenas B-Hall. Mer Information och Anmälan.


Samarbete består av träning i klassisk balett och. Djurgårdens IF Konståkning. Suplexbyxor för GKK -Synchro. Byxor i suplexmaterial som går att dra över skridskon.


Ice H jacka som är anpassad till konståkning. Italienskt kvalitetstyg som andas och håller värmen. Tyget är i fyrvägsstretch för bästa passform och rörelsefrihet. Kvalitets dragkedjor från YKK. GKKs jacka har namn på bröstet.


Emma Berg Brinka SKK Emmy Boman. Transportera dina skridskor i en praktisk skridskoväska. Tinas Konståkningsshop erbjuder skridskoväskor från väletablerade leverantörer som ZUCA, Transpack. Geflepiruetten är en tävling i C-klass, men andra åkare får också delta.


Total tävlar 1åkare från Gästriklan Hälsinglan Uppland och Dalarna i åldrarna 6-år. Jag har åkt konståkning sen jag var fyra år gammal. Gävle Kraftsportklubb official. Jag är tränare för den svarta gruppen och har precis gått utbildningen 1B.


Gkk konståkning

En annan av de åkare som deltog i uppvisningen var Thea Lundin från GKK Synchro Team Karisma. Isa Major, nio år från Lyckhem i Billdal, började åka konståkning när hon var sex år ung. Mamma hittade en skridskoskola alldeles bredvid skolan, Nygårdsskolan, i ishallen.


GKK s plusgiro senast dgr efter att bekräftelsen mottagits. Anmälan är bindande och lägeravgiften återbetalas endast vid uppvisande av läkarintyg. Jag heter Elin Hallberg och är år gammal.


Gkk konståkning

Jag har nu tagit examen och beger mig ut i vuxenlivet. Jag är en mycket glad och positiv tjej som har en stor träningsvilja. Tränar konståkning sex dagar i veckan och det är precis det här min blogg kommer att handla om, mina träningar och tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg