onsdag 27 juni 2018

Bästa vän text

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Ni pratar med varandra varje dag och har en självklar plats i varandras liv.


Har du sagt vad hen betyder för dig?

Min bäste vän , det är vi mot världen, du och jag, så vacker så lojal. Min bästa vän , jag visar vägen dit vi ska, kommer vara din soldat tills mitt sista andetag. Låt folk prata å bete sig fult dom är ingenting för mig för ingen av dom är du, dom va vatten du e vin, du är äkta dom var plastic. En av mina bästa vänner har jag känt sedan vi började skolan tillsammans.


Andra har tillkommit på senare år men snabbt tagit sig upp i bästis-klassen. Oavsett hur länge du har känt din bästa vän finns det nog en del saker som du skulle vilja tacka hen för, eller bara berätta de där perioderna när du inte är lika bra på att höra av dig. Behöver du förslag för bästa vän citat?

Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera bra og roliga citat om vänskap. Skicka blommor till en vän – Här hittar du bra erbjudanden. Alla har en “ bästa vän ” under olika perioder av livet – bara ett fåtal lyckosamma har samma vän under alla perioder. Han är år och bor i Finland.


Hans ögon är svarta och hans hår jag litar på honom. Han berättar aldrig en hemlighet för någon därför är han min bästa vän. Nu bor jag i Sverige och Ahmad i Finland.


Visa uppskattning och ge din kompis komplimanger. Här är saker du borde säga till din bästa vän direkt. Läs mer här på modette. Dina texter får en silvrig titel som lockar fler att klicka på dom.


Ditt namn får silver titel i din presentation. Din profil kan länka till din blogg. Avancerat verktyg för hantering av din text vid publicering.

En vän som du inte många får ha En som med glädje kan säga vad var det jag sa När jag gjort nåt dumt och hamnat i gräl Av många, knepiga och olika skäl. Livet är inte de dagar som gått utan de dagar som minns… Nu du fyller år med nolla vilken siffra före har vi glömt att kolla Din vitalitet ger oss ingen ledning vi ger upp, den siffran saknar mening. Snälla Telia, hjälp till ty vi inte kan, men vill vännen … Gratulera med en hyllningskör med mera.


Grattis på födelsedagen min underbara vän , du är en stjärna och jag älskar dig. Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa. Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen! Lycka till i fortsättningen gratulerar vi på födelsedagen!


Din bästa vän är en familjemedlem som du själv har valt. Hon kan inte alltid lösa dina problem, men ser till att du inte behöver möta dem ensam, och hon lyfter upp dig när du ramlat (efter att hon garvat och tagit en bild). Låt henne veta hur fantastisk hon är! Idag är det inte heller någon vanlig dag, idag fyller min allra bästa vän år. Jag är världens lyckligast som har dig, du är verkligen den som lyser upp alla dagar och får mig att må bra när jag är ledsen och skratta hela tiden!


Du är en sån person som verkligen är omtyckt av. Han har gjort mig till en bättre människa och han har samtidigt lärt mig hur bra jag verkligen är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg