måndag 11 juni 2018

Bästa vän citat

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Vår bästa vän ger oss en obeskrivlig trygghet.


Ta hand om dina vänner och behandla dem som du själv vill bli behandlad.

Man behöver inte vara ensam, då de bästa vännerna alltid kommer att finnas där för en precis som man själv alltid kommer att finnas där för dem. En god vänskap är värd mer än guld och dessa citat om vänner kommer att bekräfta detta. Vänner är den familj du själv väljer.


När ni, men ingen annan, förstår er humor. Det enda som är bättre än en vän , är en vän med choklad. För att ha en vän måste du vara en.


Citat om att förstå, acceptera och tro på någon. Behöver du förslag för bästa vän citat ?

Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera bra og roliga citat om vänskap. Skicka blommor till en vän – Här hittar du bra erbjudanden. Min bästa vän är en som tar fram det bästa i mig. Marcus Tullius Cicero “En vän är vad hjärtat behöver hela tiden.


Henry Van Dyke “En vän är någon jag kan tänka högt inför. Falska vänner är som löv, finns överallt. En god vän kommer alltid veta när du behöver ett lyssnade öra eller ett gott skratt. Många personer mäter sitt personliga värde i antalet vänner de har.


Detta är dock ett misstag. Ni pratar med varandra varje dag och har en självklar plats i varandras liv. Har du sagt vad hen betyder för dig? Ja de sägs att utan vänner är livet inte värt att leva, något att tänka på i dessa dagar utav ytlighet, materialistisk hets och skönmålade fasader.


Så här kommer några fina citat om just vänner ! Hitta citat om vänskap här. Här har vi samlat ordstäv och talesätt i år! Ingen har en bästa vän i Hollywood.

En av mina bästa vänner har jag känt sedan vi började skolan tillsammans. Andra har tillkommit på senare år men snabbt tagit sig upp i bästis-klassen. Oavsett hur länge du har känt din bästa vän finns det nog en del saker som du skulle vilja tacka hen för, eller bara berätta de där perioderna när du inte är lika bra på att höra av dig. Begåvade och älskade vän. Du är en gåva till jorden och du förtjänar det bästa.


Grattis på födelsedagen min vän. Jag är tacksam för din sanna vänskap. Hoppas din födelsedag blir lika fantastisk som du är! Jag önskar dig evig glädje och lycka. Tack för att du är min bästa vän ! Bästa ordspråket: Finns ju många.


Och visst kan ordspråk och peppiga citat kännas corny – men samtidigt hämtar jag ofta tröst ur dem. Lever mitt liv efter devisen Du skulle inte fundera så mycket på vad folk tänker om dig om du visste hur sällan de tänker på dig. Samt En dag ska vi dö. Newsner Familj citat som bevisar att mamma är det viktigaste vi har. Alla andra ska vi leva.


Astrid Lindgren- citat vi aldrig glömmer. Hänt har valt ut hennes bästa citat. Man bör leva sitt liv så man blir vän med döden.


Det är inte så enkelt som att säga att man ska sluta umgås med avundsjuka idioter – om man gör det har man inga vänner kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg