onsdag 28 februari 2018

Hur träffar man en kille

Sök bland foton, listor och bilder från din skoltid! Se det för vad det är (ett bra försök), säg tack och hej och leta vidare efter Mr Right. Någonstans där ute väntar en kille som kommer att känna precis som du. Ut och leta upp honom!


Så hur får man en pojkvän?

Man håller hjärtat varmt och huvudet högt, kastar sig ut och letar tills man hittar honom. Frågan “ Hur man träffar en kille ? Många tjejer tycker att det första steget ska göras av en man. Och de väntar på det här steget.


De väntar, istället för att göra sig själva. Hur känner man till en ung man ? För det första måste förtrogen vara noggrann förberedd. Men att veta hur man charmar en kille kan bli lite knepig om man tänker på det och bara inte vet vad man ska göra i allmänhet.

Med det sagt kan du inte veta vad en kille gillar eller hur man går vidare när man träffar någon. Man får kyssa många grodor för att hitta sin prins. Du vet att du är en i mängden,. Dejtingsidor kanske hade vart nåt o tänka på. Fast jag skulle helst vilja träffa nån the good old fashion way liksom.


Alltså första mötet öga mot öga o inte ord på nätet. Jag vet att de egentligen brukar lösa sig, o jag skulle nog inte alls ha svårt o få en kille , bara jag väl träffar killar. Jag skrivit mer om hur du kan använda en sådan här direkt öppnare i min guide till hur man får tjejer i vardagen. Hur gillar du att träffa tjejer?


Gav det här några nya idéer på hur du kan träffa tjejer i ditt liv? Ställ gärna frågor, dela med dig av dina erfarenheter och problem – jag läser allt! Att ha en bild av hur din nästa kärlek ska vara gör det supersvårt att träffa hen. Var öppen och testa en helt annan typ än du brukar träffa eller ge den där dejten en till chans även om ni inte klickade första gången ni sågs.


Oavsett om du träffar din nya kärlek eller inte, så kommer du garanterat ha kul när du vidgar dina. Jag är en ensamstående mamma på år med två barn som är så trött på att vara själv. Hur och vart hittar man en man som vill ha en seriös relation och inte dumpar än för att man redan har barn?


Eller om det är tjejer man vill träffa fungerar det givetvis också, men på mitt gym hänger de flesta tjejer i ”tjejavdelningen” så kan bli knepigare för er killar.

Hur som helst tänkte jag att det måste vara mest singlar som hänger på gym en fredagkväll (och vi med distansförhållande). Och vad jag lärt mig hjälpte mig att hitta min drömprins. Så låt oss titta på sätt att möta en bra kille. Lär dig när att säga ”nej” När jag var singel, jag var inte mycket selektiv om vem jag skulle datum. Om en man fram till mig och verkade söt nog och kan faktiskt tala engelska ordentligt, vanligtvis jag gav honom en chans.


Vart håller ni killar till? Ni som har en annan typ av social fritidssysselsättning får gärna tipsa! Hur vet man om en kille är intresserad? Vi kan inte lova att vi vet exakt hur killar tänker, men vi har i alla fall satt ihop en lista med säkra tecken på att han gillar dig.


Det kan handla om kroppsspråket, en blick eller hur han beter sig i din närhet – här är tecknen på förälskelse du inte vill missa! Det står att man inte ska vara för framfusig, men för mig har det funkat fint att vilja träffas snabbt. Jag brukar föreslå att träffas redan nästa dag och har varit på dejter bara några dagar efter första chat-kontakten. Tycker det är trögt att sitta och chatta alltför länge innan man träffas. Hur fasen träffar man killar egentligen, när man inte blir bjuden på fester eller har någon fritidsaktivitet?


Jag tycker att jag är en relativt söt tjej, jag vet att jag kan få folk att skratta, jag är alltid glad och social, det borde inte vara så svårt så fort jag får möjligheten. En blick säger mer än tusen ord och man kan enkelt avslöja en kille på sättet han tittar. Har en kille svårt att ta blicken från dig är det ett gott tecken.


Din kille ringer dig inte bara för att höra hur du mår, han vill också gärna träffa dig kontinuerligt. När en kille är riktigt intresserad av dig vill han spendera tid med dig, oavsett vad det är ni gör tillsammans. Man vill att hen ska följa med och träffa vännerna Nästan alla killar vi har pratat med säger att det här är ett säkert kort – vill han att du ska träffa hans vänner så är det riktiga känslor inblandat. Man lajkar allt på Instagram Gillar han bilder på mat, på träningen, selfies – eller ja, vad som helst.


Jag har dejtat många fina killar och en hel del killar som var fina i början men sedan visade sig vara galet fel för mig. Jag har till och med råkat dejta en riktigt kontrollerande idiot till kille för ett par år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg